رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی هرمزگان خبر داد



به گزارش صبح ساحل،حمید رضایی رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی هرمزگان گفت: قرار بود مسابقات لیگ برتر فوتسال استان با حضور ده تیم برگزار شود اما به علت عدم حمایت مسوولان فولاد هرمزگان از این تیم و همچنین مشکلات مالی و عدم اسپانسر برای تیم سرخ و آبی پوشان دوهزار این مسابقات با شرکت ۸ تیم روز جمعه دوازدهم مهرماه ساعت ۱۷ در سالن عقیق نیروی انتطامی قرعه کشی خواهد شد و بازی ها هم از چهارشنبه هفدهم مهر آغاز خواهد شد.
رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی هرمزگان گفت: در پایان این فصل از رقابت های لیگ برتر دو تیم آخر جدول رده بندی به لیگ یک سقوط خواهند کرد.
وی بیان داشت : برای اولین بار در تاریخ فوتسال لیگ برتر استان چهار تیم اول جدول رده بندی در پایان مسابقات به دور پلی آف راه پیدا می کنند و همانند لیگ برتر فوتسال کشور با هم به رقابت خواهند پرداخت.
رضایی در پاسخ به این سوال خبرنگار صبح ساحل که آیا تاکنون هرمزگان لیگ یک فوتسال داشته است گفت: بله داشته است اما فرق این لیگ یک با لیگ های سال گذشته این است که این مسابقات برای نخستین بار با حضور ۱۲ تیم برگزار خواهد شد.
وی بیان داشت: به علت دیر شروع شدن لیگ امسال در هر پنج روز تیم ها بازی های خود را انجام خواهند داد تا به موقع نماینده استان به مسابقات زیرگروه کشور معرفی شود.
تیم ها آیندگان ،یاد آور غدیر ، شهرداری سیریک ، مقاومت میناب ، نیک پخش ،بیمارستان امام رضا (ع)
، نریمان و کشاورز احمدی تیم حاضر در این دوره از مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های هرمزگان هستند که چهارشنبه هفته آینده مسابقات خودرا شروع خواهند کرد.
فصل گذشته تیم فولاد هرمزگان در این مسابقات جشن قهرمانی گرفت که امسال نامی از این تیم وجود ندارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها