اعلام حمایت همه جانبه شهردار از تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس



به گزارش صبح ساحل،عباس امینی زاده در این دیدار بیان کرد: تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس از لحاظ فنی بسیار پویا است و توانسته با اقتدار طی دو سال پس از تشکیل به لیگ برتر کشور صعود کند.
وی افزود: با صعود این تیم به لیگ برتر کشور قطعاً مسئولیت‌ها در خصوص این تیم افزایش یافته است و بازیکنان و کادر فنی باید بیش‌ازپیش شایستگی‌های خود را به اثبات برسانند.
امینی زاده ادامه داد: امیدواریم باز هم شاهد موفقیت‌ها و افتخارآفرینی‌های تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس باشیم و این افتخارآفرینی‌ها تداوم داشته باشد و حضور موفقیت‌آمیز شهرداری در لیگ برتر کشور را شاهد باشیم.
وی تصریح کرد: با وجود شما بازیکنان و کادر فنی پر توان این تیم انسجام و انضباط تیمی لازم را دارد و این شاکله در ترغیب برای حمایت بیشتر ما را امیدوارتر می‌کند.
شهردار بندرعباس اضافه کرد: این تیم سرمایه همه ما، شهر بندرعباس و تمام اعضای تیم است و نتیجه حاصله سازنده آینده همه‌مان است و شما اعضای تیم در نمایش این شایستگی‌ها نقش اساسی را عهده‌دار هستید.
وی در پایان با اعلام حمایت همه‌جانبه خود از این تیم، گفت: باید هرچه بیشتر به سمت استانداردها برویم و در اولین گام در لیگ برتر بسکتبال کشور بتوانیم نتایج شایسته‌ای را کسب کنیم.
تیم شهرداری بندرعباس تنها نماینده هرمزگان در این رقابت ها در هفته نخست به گرگان خواهد رفت و با همنام گرگانی خود بازی خواهد کرد. این بازی نهم آبان ماه برگزار خواهد شد.
بازی های لیگ همانند سال های گذشته روزهای دوشنبه و پنجشنبه هر هفته برگزار خواهد شد و ۱۸ اردیبهشت سال آینده به پایان خواهد رسید.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها