امام جمعه میناب: دوران مکر و حیله تمام شده است



امام جمعه میناب گفت: تابلویی در میناب زده شد که 180 روز دیگر انتقال آب میناب به بندرعباس متوقف می شود اما با وجود گذشتن چندین 180 روز کماکان آب میناب به بندرعباس منتقل می شود و خواهد شد.

به گزارش صبح ساحل، حجت الاسلام میرزا محمدحسین معتمدی‌فر در خطبه های نماز جمعه میناب، گفت: با نزدیک شدن به انتخابات متاسفانه موتورهای حرف زنی بدون عمل دوباره به راه افتاده است.

خطیب جمعه میناب افزود: نمایندگان مجلس و اعضای شورای اسلامی شهر به قول های انتخاباتی خود جامه عمل نمی پوشانند.

وی ادامه داد: باید به حرف و قول خود عمل کنیم تا مردم به ما ایمان بیاورند چرا که تمام تلاش دشمن بر این است تا مردم را دلسرد کنند.

حجت الاسلام معتمدی‌فر با اشاره به بدقولی مسئولان در خصوص توقف انتقال آب میناب به بندرعباس، گفت: تابلویی در میناب زده شد که 180 روز دیگر انتقال آب میناب به بندرعباس متوقف می شود اما متاسفانه با وجود گذشتن چندین 180 روز کماکان آب میناب به بندرعباس منتقل می شود و خواهد شد.

امام جمعه میناب افزود: کاندیداهایی که در انتخابات آینده شرکت خواهند کرد سعی کنند قولی را به مردم بدهند که توان اجرای آن را دارند و مدیون مردم نباشند.

وی تصریح کرد: رویه ای که اخیرا شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی در جایگاه ها در خصوص بنزین در نظر گرفته اذیت و آزار آشکار به مردم است.

حجت الاسلام معتمدی‌فر خاطرنشان کرد: دورانی که با مکر و حیله برنامه ای را اجرا می کردید گذشته و تکلیف مردم را چنانی که می خواهید بنزین را سهمیه بندی یا گران کنید مشخص کنید.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها