سه امتیاز سخت اما شیرین برای تیپ تکاوران



به گزارش صبح ساحل ، برخلاف بازی اول در این مسابقه تیم تیپ تکاوران بندرعباس خیلی زود به گل رسید ودر دقیقه ۵ بازی احسان دهقانی برای تیمش گلزنی کرد.
تیم سفید پوش فولاد نوین یزد پس از پذیرفتن گل به دنبال جبران آن بود اما شاگردان حسینی ارشد در تیم تیپ تکاوران بندرعباس هم به دنبال گل های بیشتر بودند تا این که در دقیقه ۴۳ محمد حسینی برای بار دوم قفل دروازه فولاد را باز کرد تا نماینده هرمزگان نیمه نخست را با برتری به رختکن برود.
در نیمه دوم شرایط بازی تغیر کرد و تیم یزدی برای جبران گل های خورده به بازی آمده بود. 
فولاد نوین روی یکی حملات خودش صاحب یک ضربه پنالتی شد و موفق شد یکی از گل های خورده را جبران کند.
تیم تیپ تکاوران بندرعباس که نمی خواست مثل بازی اول خودش تنها یک امتیاز بگیرد فشار حملات خودش را بیشتر کرد تا اینکه در دقیقه ۸۹ مهرداد عالی پور موفق شد روی یک ضربه سر زیبا برای سومین بار دروازه فولاد نوین یزد را باز کرد  تا تیپ تکاوران بندرعباس به سختی سه امتیاز شیرین این بازی را از آن خود کند.
تیم تیپ تکاوران بندرعباس در گروه چهارم با تیم‌های گل گهر سیرجان، برق شیراز، فولاد یزد، پرسپولیس شیراز و سیمان لامرد هم گروه شد.
مرحله نخست مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امید‌های کشور با شرکت ۲۸ تیم در پنج گروه و به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و در پایان تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله دوم صعود خواهند کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها