تسهیلات قرض الحسنه به بومیان لارک اختصاص می‌یابد



جزیره لارک از نظر گردشگری ظرفیت بالایی دارد که تا کنون مغفول مانده است و بنیاد مستضعفان کشور برای رشد گردشگری در این جزیره تسهیلات ارزان در اختیار بومیان لارک قرار می‌دهد اما نسبت به سرمایه گذاران غیر بومی هیچگونه تعهدی ندارد.

به گزارش صبح ساحل، رییس بنیاد مستضعفان کشور روز پنجشنبه در بازدید یک روزه خود از جزیره لارک گفت: این جزیره ویترین خاک جمهوری اسلامی ایران است زیرا در مسیر عبوری تردد شناورها در خلیج فارس قرار دارد و از این رو باید از این نعمت خدادادی بیشترین استفاده را کرد.

سید پرویز فتاح افزود: از یک سال گذشته جزیره لارک به عنوان یکی از هدف‌های محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان کشور قرار گرفته است. وی ادامه داد: وزن بیشتر طرح جامع توسعه جزیره لارک، بر عهده دولت، استانداری و دستگاه‌های مربوطه است.

رییس بنیاد مستضعفان کشور تصریح کرد: این بنیاد نیز به عنوان یک نهاد انقلابی و با رسالت رفع استضعاف و محرومیت، تعهداتی را دراجرای طرح مزبور پذیرفته است که به تعهدات خود عمل می‌کند. وی افزود: بخشی از طرح‌های در حال اجرا تا دهه فجر و برخی دیگر نیز تا آخر سال به بهره‌برداری می‌رسد.

فتاح ادامه داد: اجرای بخشی از جاده دور جزیره نیز از جمله تعهدات بنیاد مستضعفان است که سعی می‌شود برای نوروز سال ۱۳۹۹ به بهره‌برداری برسد.

رییس بنیاد مستضعفان به همراه استاندار و هیات همراه طی یک بازدید یک روزه از روند اجرای طرح جامعه توسعه جزیره لارک بازدید کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها