بندرعباسی ها تخلف هاي شهري را به سامانه 1837 گزارش دهند



معاون خدمات شهري شهرداري بندرعباس با توجه به اينكه رسيدگي به همه تخلف هاي اين شهر بدون مشاركت مردم امكان پذير نيست، گفت: شهروندان بايد با مراجعه حضوري يا با تلفن 1837 هرگونه تخلف شهري را به شهرداري گزارش دهند.

به گزارش صبح ساحل به نقل از ایرنا، محسن يكتاپور افزود: شهرداري بندرعباس بر ساخت و سازهاي غير قانوني نظارت و كنترل دارد و از هرگونه تصرف، ساخت و ساز، تفكيك و ديواركشي غيرمجاز در سطح شهر جلوگيري مي‌ شود.


وي بيان داشت: از ابتداي فروردين تا پايان مهر امسال، 231 مورد ديوار كشي، 30 مورد اتاقك غير مجاز، 87 مورد تصرف كوچه و 35 مورد پي كني ديوار چيني توسط شهرداري بندرعباس تخريب و 27 مورد مصالح ساختماني داخل زمين هاي تصرفي نيز جمع آوري شد.


معاون خدمات شهري شهرداري بندرعباس اظهار كرد: تفكيك اراضي نيز يكي از شايع ‌ترين تخلف ها در حوزه شهرداري‌ ها است كه در اين زمينه در هفت ماه نخست امسال اقدام به جلوگيري از 51 مورد تفكيك اراضي توسط شهرداري انجام شده است.


بر اساس نتايج اعلام شده از سرشماري عمومي نفوس و مسكن سال 95، هرمزگان داراي يك ميليون و 766 هزار و 415 نفر بوده كه از اين ميزان افزون بر 500 هزار نفر در شهر بندرعباس ساكن هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها