افتتاح ستاد انتخابات هرمزگان/ از هزینه های غیرمتعارف برای انتخابات جلوگیری خواهد شد



به گزارش صبح ساحل،استاندار هرمزگان در مراسم آغاز به کار ستاد انتخابات گفت: اسفند ماه امسال که روز شکل گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی است، روز بسیار مهمی برای کشور و مردم خواهدبود. از تاریخ دهم آبان‌ماه فعالیت‌های انتخاباتی در وزارت کشور و استانداری ها شکل گرفته است و به ترتیب نیازمندی‌ها ‌و شرایط و مراحل مختلف انتخابات آغاز شده است.
وی با بیان اینکه اکنون در آستانه مرحله سوم انتخابات هستیم که مرحله ثبت نام کاندیداها می باشد، افزود: به دنبال تدابیری که اندیشیده شده و تجاربی که از انتخابات گذشته داریم و باتوجه به آسیب‌شناسی‌هایی که از انتخابات گذشته صورت گرفته است امیدوارم در همه زمینه‌ها اعم از کم کردن صندوق‌های سیار و به‌کارگیری هیئت‌های اجرایی، اقدامات لازم صورت پذیرد. نمایندگان فرماندار و همه کسانی که در بخش اجرا دخالت دارند از مدت‌ها قبل برای شناسایی و سازماندهی این افراد اقداماتی صورت گرفته است و خوشبختانه ما طبق زمان‌بندی انتخابات به‌روز هستیم و جدول هرروز کاری را تهیه کرده‌ایم که تمام بخش‌ها و فرمانداری‌ها باتوجه به این جدول‌ زمان‌بندی عمل می‌کنند.
همتی اضافه کرد: امیدوارم انتخاباتی باشکوه، قانونی و بامشارکت بالای مردم را شاهد باشیم و امنیت و آرامش را در این انتخابات پیش‌رو داشته باشیم.
استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه از نکات بسیار خوب و مثبت استان، همکاری و تعامل بین سیستم اجرایی و نظارت انتخابات است عنوان کرد: علاقمندیم نخبگان استان، افراد باتجربه، دانشگاهیان و خصوصا بانوان اقدام به ثبت‌نام در انتخابات کنند و وارد این حوزه شوند تا طیف گسترده ای از کاندیداها به گونه ای که سلایق مختلف جامعه را دربرداشته باشد خود را در معرض رای مردم قرار دهند. نظام و پایه ی کشور ما براساس رای مردم است و هرچقدر که تعداد کاندیدهای ما متنوع‌تر باشد، مجلس با کیفت‌تری خواهیم داشت.
وی افزود: به کمک نهادهای نظارتی، از هزینه‌های غیرمتعارف و غیرقانونی برای انتخابات جلوگیری و با خاطیان برخورد خواهد شد.
همتی در پایان گفت: افرادی که به دلیل هزینه‌های انتخاباتی اقدام به کاندید شدن نمی‌کنند بدانند که مردم نیازی به هزینه‌کردن آن‌ها ندارند بلکه باید انتخاباتی سالم و برپایه اخلاق،قانون و شرع مقدس برگزار شود.انتخابات نشان خواهدداد که این مردم مانند گذشته پای ارزش‌ها،نظام و انقلاب خود ایستاده‌اند و با حضور در پای صندوق‌های رای نشان خواهند داد که ازاین راه خسته نشده‌اند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها