رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم:

اولویت من توسعه زیرساخت ها و افزایش سرانه فضاهای ورزشی است



رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم در گفتگو با خبرنگار صبح ساحل گفت : اولویت من در شهرستان قشم توسعه زیرساخت ها و افزایش سرانه فضاهای ورزشی در جزیره قشم است و برای عملیاتی شدن این هدف از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.
یونس برهم افزود: طی هفته آینده مناقصه شناسایی پیمانکار چمن زمین فوتبال بزرگ شهر قشم برگزار و طبق وعده ای که به مردم داده بودیم چمن زمین فوتبال این ورزشگاه پس از یک دهه تعویض خواهد شد.
وی اظهار داشت: در کنار چمن مصنوعی ورزشگاه قشم زمین های فوتسال محله ای روستاهای ملکی و گوری و گربه دان نیز در مرحله مناقصه شناسایی پیمانکار می باشد و این زمین ها همزمان طی یک ماه آینده آماده بهره برداری خواهد بود.
برهم گفت: ماموریت اصلی خودرا ایجاد زیرساخت های ورزشی شهرستان قشم تعریف کرده ام و برای عملیاتی شدن این هدف از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.
این مقام مسئول ورزشی طبق روال همیشگی بر تعامل همه دستگاه های اجرایی به ویژه فرمانداری و سازمان منطقه آزاد قشم همچنین اداره کل ورزش و جوانان استان تاکید کرد و گفت: بار دیگر از حمایت های خاص نصری فرماندار و امیاری مدیرکل سختکوش ورزش و جوانان استان و تعامل ویژه مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد که در بحث توسعه زیرساخت های ورزشی قشم همراه و همگام هستند تشکر و قددرانی می کنم و امیدوارم بتوانم تا زمانی که در این مسئولیت هستم با استفاده از این تعامل خدمتگزاری صادق برای مردم شریف قشم باشم. برهم در پایان تاکید کرد: در شهرستان قشم پروژه های متعدد دیگری نیز در شورای برنامه ریزی شهرستان مصوب شده که با استفاده از اعتبارات استانی و ملی در حال انجام است که در فرصتهای اینده نسبت به معرفی و اعلام پیشرفت فیزیکی انها اطلاع رسانی خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها