بوسه آبفا بر جام قهرمان فوتبال نونهالان هرمزگان



به گزارش صبح ساحل،لیگ برتر فوتبال نونهالان هرمزگان با قهرمانی تیم آبفا بندرعباس به پایان رسید. مسابقات فوتبال نونهالان با حضور یازده تیم در دو گروه پنج و شش تیمی برگزار شد که در پایان چهار تیم طوفان بونجی جاسک ، علمدار بندرعباس ، خلیج فارس پارسیان و آبفا بندرعباس به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.
در این مرحله تیم بونجی جاسک در دو بازی رفت و برگشت آبفا بندرعباس را شکست داد تا یک پای فینال باشد.از سوی دیگر تیم خلیج فارس پارسیان در خانه تیم علمدار بندرعباس را برد اما در بازی برگشت این علمدار بود که با دوگل خلیج فارس پارسیان را در ورزشگاه تختی بندرعباس از پیش رو برداشت تا حریف بونجی جاسک در بازی فینال باشد.
چهار روز مانده بود تا فینال این رقابت ها برگزار شود که تیم بونجی جاسک به دلیل استفاده کردن بازیکن غیر مجاز در بازی نیمه نهایی مقابل آبفا از سوی کمیته انضباطی محروم شد و بازی فینال را از دست داد و این تیم آبفا بود که به فینال رسید. 
بازی فینال نونهالان استان با حضور تیم های علمدار بندرعباس و آبفا بندرعباس باحضورقاسم رنجبریان‌ دبیر هیات ، محمد بارانی رئیس کمیته مسابقات و محمد رضایی مسوول کمیته اجرایی مسابقات در ورزشگاه خلیج فارس برگزار شد که در پایان با قهرمانی تیم آبفا بندرعباس به پایان رسید. 
در این بازی برای تیم آبفا بندرعباس امیر حسین فارسی که به عنوان بازیکن وارد زمین شد در دقیقه ۷۸ گلزنی کرد. محمد رضا وثوقی، جعفر ذاکری ، محمد جواد رئیسی و محمد امین سلطانی داوران و رسول نیکپور هم نماینده هیات فوتبال در این بازی بودند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها