روستاهای هرمزگان مناطق بکری برای سرمایه گذاری



معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: مناطق روستایی هرمزگان مزیت های بسیاری برای اجرای طرح های اشتغالزایی و سرمایه‌گذاری دارند و اعتبارات هر شهرستان متناسب با استعداد های مناطق روستایی آن به متقاضیان پرداخت گردد.
به گزارش صبح ساحل دکتر ایرج حیدری در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان با تاکید بر سرعت بخشیدن به روند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، عنوان کرد: روند مناسب پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان طرح های مختلف با سرعت هرچه بیشتر دنبال گردد.
 
وی در همین رابطه افزود: دستگاه‌های اجرایی و بانک ها با هماهنگی و هم افزایی موانع پیش روی  طرح های اشتغالزایی استان را رفع و زمینه ایجاد فرصت‌های جدید شغلی را فراهم کنند.
 
حیدری خاطرنشان کرد: تحقق اهداف طرح پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ویژه اشتغال روستایی و اشتغال مددجویان نهادهای حمایتی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی از سوی دستگاه‌های اجرایی ذیربط پیگیری گردد.
 
وی تصریح کرد: جلسات کارگروه اقتصادی و اشتغالزایی برای رصد عملکرد دستگاه‌های اجرایی و بانک ها در حوزه عملیاتی شدن طرح های اشتغالزایی  تداوم پیدا خواهد کرد و تاکنون با پیگیری های صورت گرفته موانع پیش روی بسیاری از متقاضیان اجرای طرح های اشتغالزایی در هرمزگان رفع شده است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها