موازی‌کاری، بزرگترین مانع ترویج فرهنگ قرآنی است



سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بستک گفت: بزرگترین مانع کسب موفقیت و ترویج فرهنگ قرآنی موازی‌کاری در این زمینه است که به صورت زیربنایی در این شهرستان باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش صبح ساحل، داوود دادوند، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بستک در نشست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان که با حضور رئیس و کارشناس امور قرآنی اوقاف و امور خیریه، مسئول امور قرآنی مجتمع علوم دینی و معاونت آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان بستک همراه بود از برگزاری نشست قرآنی در دی و بهمن ماه سال جاری، خبر داد و گفت: اهمیت پرداختن به قرائت، تلاوت، حفظ و تدبر در قرآن از جمله شاخصه‌های مهم و مؤثر در زندگی مسلمانان است، زیرا قرآن نه تنها یک کتاب آسمانی، بلکه نسخه شفابخشی است که بستر رحمت و هدایت را برای انسان فراهم می‌سازد.

وی با اشاره به برگزاری آزمون‌های قرآنی به صورت مستقل، ادامه داد: بزرگترین مانع کسب موفقیت و ترویج فرهنگ قرآنی موازی کاری در این زمینه است، که به صورت زیربنایی در این شهرستان باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر همراهی و همکاری بیش از پیش متولیان امور قرآنی گفت: اولویت دادن به امور قرآنی از اهم کار‌هایی است که از طریق پرداختن به آن و نشر معارف این کتاب آسمانی می‌توان نسل جوان را از آسیب‌ها و همجمه‌های دشمنان محفوظ نگاه داشت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها