اقدام هیات ووشو در زنده نگاه‌داشتن نام شهدا ارزنده است



فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در مراسم اختتاميه رقابت هاى استانى ووشو كه به مناسبت بزرگداشت ١٥٠٠ شهيد هرمزگان برگزار شد، گفت: اقدام هیأت ووشو هرمزگان در زنده نگاه‌داشتن نام شهدا ارزنده است.
به گزارش صبح ساحل، سردار اباذر سالارى در مراسم اختتاميه پيكارهاى ووشو قهرمانى استان كه به مناسبت بزرگداشت ١٥٠٠ شهيد هرمزگان در خانه ووشو بندرعباس اظهار داشت: زنده نگاه‌داشتن نام و ياد شهدا کار بسیار ارزنده‌ای است و همراه با اجر دنيوى و اخروى است.
وى افزود: هيأت ووشو استان هرمزگان در بسيارى از امورات فرهنگى و ارزشى پيشگام است چراكه نياز است نوجوانان و جوانان ما با اهداف والاى شهيدان آشنا شوند.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان يادآور شد: كنگره ملى ١٥٠٠ شهيد استان هرمزگان از يكم لغايت پنجم دى‌ماه در محل مسجد جامع بندرعباس برگزار مى‌شود و اين برنامه يكى از رويدادهاى بزرگ در سطح ملى است.
سردار سالارى با بيان اينكه شهادت معامله با خداست، تصريح كرد: خداوند مال و جان مؤمنين را در ازاى بهشت خريدارى كرده است و آنهايى كه در راه خدا جهاد مى‌كنند و خودشان در راه دين شهيد مى‌شوند با خدا معامله مى‌كنند و معامله با خداست كه سعادت بزرگى است.
وى عنوان داشت: کسانی در میدان‌های نبرد حضور داشتند که عبادتشان، نافله‌شان، نماز اول وقتشان، تلاوت قرآنشان، اُنسشان با قرآن، اُنسشان با معارف دین در اوج بود. این بود که توانستند در برابر دشمن بایستند.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در پایان از تمامی کسانی که در برگزاری کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید هرمزگان همکاری و همراهی داشته‌اند تقدیر و تشکر کرد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها