۲ هزار جهادگر نوروز ۹۹ در جاسک اردو می زنند



به گزارش صبح ساحل، رضا رادمهر روز چهارشنبه در نشست با فعالان گروه های جهادی کمیته امداد جاسک افزود: فعالیت های این گروه های جهادی در حوزه های مختلف عمرانی، سازندگی، آموزشی، بهداشت و درمان وغیره است.
وی بیان داشت: تنها گروه جهادی در حوزه عمرانی بیش از ۱۵میلیارد ریال در شهرستان جاسک هزینه خواهند کرد که در مجموع در حوزه های مختلف خدماتی به میزان ۴۰میلیارد ریال می رسد.
فرماندار جاسک اظهارداشت: انتظار می رود دستگاه های اداری، معتمدان و گروه های جهادی و سمن های شهرستان نیز برای بهره‌برداری بیشتر با آن جهادگران همکاری نمایند.
رادمهر ادامه داد: حضور گروه پزشکان و ارائه خدمات در روستاها در حوزه بهداشت و درمان، برگزاری کلاس های ویژه برای بیش از ۲۰۰ نفر از دانش آموزان و داوطلبان کنکور در لیردف از دیگر برنامه های این گروه جهادی است.
وی یادآورشد: گروه جهادی متشکل از اساتید، دانشجویان و معلمان نیز برنامه های آموزشی، فرهنگی و دیگر برنامه ها را برای مناطق جاسک دارند.
فرماندار جاسک گفت: گروه های جهادی از نقاط مختلف کشور بویژه تهران از ۲۵اسفندسالجاری تا ۱۵فروردین ۹۹،- تعطیلات نوروزی خود را با شهروندان جاسکی در مناطق مختلف می گذرانند.
شهرستان جاسک در شرق هرمزگان بواسطه دسترسی مستقیم به دریای عمان و آب‌های آزاد دارای اهمیت فراوانی بوده که امروز به کانون توسعه ای مکران تبدیل شده است.
شهرستان جاسک دارای ۶۰ هزار نفر جمعیت، ۳۰۰ کیلومتر نوار ساحلی و ۱۰۰ اثر طبیعی و تاریخی در فاصله ۳۰۰ کیلومتری شرق بندرعباس واقع شده است.

منتشر شده: 1
اسکندری
۱۶ دی ۱۳۹۸
سلام . من خیلی دوست دارم شرکت کنم . قبلا خوزستان بودم . اگه ممکنه بگید چطور میتونم تو این اردو باشم؟
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها