تامین مسکن پرستاران در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفت



مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از عزم این سازمان برای تامین مسکن پرستاران این جزیره خبرداد و از معاونتهای خود خواست تا سازکارهای لازم را برای تحقق این امر بررسی کنند.

به گزارش صبح ساحل، غلامحسین مظفری چهارشنبه شب در جشن میلاد حضرت زینب (س) و  مراسم تجلیل از کادر پرستاری بیمارستان کیش به معاونتهای عمرانی و فرهنگی خود ماموریت داد تا چگونگی تامین مسکن پرستاران این جزیره را در دستور کار قرار دهند و راهکارهای مناسبی را برای تحقق این امر ارائه دهند.  

 وی با اشاره به سختیهای کادر پرستاری، از این شغل به عنوان یک ارزش واقعی و فرصتی ارزشمند برای خدمت به جامعه نامبرد و افزود: ما در جزیره کیش ضمن قدردانی از زحمات پرستاران و مجموعه نیروهای بیمارستان کیش، در مجموعه سازمان تلاش می کنیم که فضایی فراهم شود تا در قالب یک پروژه ، اساسی ترین نیاز این عزیزان در جزیره کیش بتدریج تامین شود.

مظفری یادآوری کرد: در یک سال اخیر در جهت رفع مشکلات و نیازهای اساسی بیمارستان کیش، قدمهایی موثر برداشته شده و نشست ها و مذاکرات مفصلی با مجموعه وزارت بهداشت و سازمان تامین اجتماعی صورت گرفته است .

وی با اشاره به ترکیب هیات امنا و نیروهای مجرب بیمارستان کیش بر ضرورت افزایش ظرفیتها و قابلیتهای بخش بهداشت و درمان این جزیره در حوزه گردشگری سلامت تاکید کرد و افزود: با توجه به شرایط موجود و نبود درآمد های نفتی باید هرچه بیشتر از سایر ظرفیت های درامد زا بویژه حوزه سلامت بیشتر بهره ببریم .

 در  این مراسم از پرستاران نمونه مجموعه تخصصی بیمارستان کیش با اهدای لوح  تقدیر تجلیل شد.

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها