ديدار رئيس هيات كشتی استان هرمزگان با رئیس اداره ورزش و جوانان قشم



به گزارش صبح ساحلف مهدی نوبانی رئيس هيات كشتی گفت: شهرستان قشم از پتانسيل بالايی برخوردار است وبسيار برای ما حائز اهميت است زيرا در رتبه بندی ماه های گذشته جايگاه خوبی داشته كه با حمايت های مسئولين اين شهرستان انتظار می رود كه اين شهرستان جايگاهش را ارتقاع دهد.

نوبانی افزود: به برهم‌ رئیس اداره ورزش و جوانان قشم تبريک می گويم كه سكان دار ورزش شهرستان قشم شده اند و قطعا با سابقه درخشان ايشان در ورزش می تواند به توسعه ورزش كشتی قشم كمک كند و از ايشان درخواست می كنم تا وضعيت سالن های كشتی را ساماندهی كنند و امكانات سالن ها را به روز رسانی نمایند تا بيش از پيش شاهد درخشش جوانان قشمی باشيم.

برهم رئيس اداره ورزش و جوانان قشم هم گفت: متاسفانه در ادوار گذشته در ورزش جزيره دو دستگی و دو قطبی بود ولی اکنون توانسته ایم جو خوبي را بر ورزش جزيره حاكم كنيم. وی بیان داشت: ما سالن های خوب و با ظرفيت مناسب داريم اما متاسفانه بودجه اندكی صرف نگه داری آن ها شده است اما ما از ورزش كشتی حمايت می كنيم و به دنبال اين هستيم كه ورزش اول كشور در جزيره قشم جايگاه خوبی داشته باشد.

سالاری فرمانده ناحيه بسيج قشم نيز گفت: يكی از راه های كه می تواند جوانان را به راه درست هدايت كند ورزش است و با توجه به فضای موجود در قشم و با توجه به ورود و خروج هزاران گردشگر به جزیره نیاز هست که مردم را به سمت ورزش سوق بدهیم و هر كمكی از دست ما بر بيايد برای ورزش كشتی جزيره دريغ نمی كنيم .


در پايان مهدی نوبانی رئیس هیات کشتی استان ، ابراهيم امجديان را به عنوان رئيس هیات کشتی قشم و کیومرث خاکسار را به عنوان دبیرایشان معرفی نمودند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها