چهارمین نمایشگاه گل و گیاه بندرعباس آغاز به کار کرد



چهارمین نمایشگاه گل و گیاه ، گیاهان دارویی و تجهیزات باغبانی در محل دائمی نمایشگاه های بندرعباس آغاز به کار کرد.

به گزارش صبح ساحل، رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری بندرعباس  گفت: در این نمایشگاه ۶۰ تولیدکننده از سراسر کشور در ۱۱۰ غرفه محصولات خود عرضه کردند.مصطفی خادم افزود: گل های آپارتمانی، فصلی، پیازی، باغچه ای و انواع خاک ها و گلدان ها از مهمترین محصولات ارائه شده در هزار و۱۰۰ متر فضای اختصاصی این نمایشگاه است.


وی اضافه کرد: ترویج فرهنگ گیاه‌ پروری، جلب مشارکت‌های مردمی، ترغیب بازدیدکنندگان به نگهداری و پرورش گل و گیاه و آشنایی آنان با گونه‌های متنوع گیاهی از اهداف برگزاری نمایشگاه‌ گل و گیاه در بندرعباس است.خادم بیان کرد: در این نمایشگاه تولیدکنندگانی از شهرهای اراک، محلات، همدان، گرگان، کرج، تهران، اصفهان، مشهد، اهواز، شیراز، ساری و بندرعباس حضور دارند.

     

        چهارمین نمایشگاه گل و گیاه بندرعباس آغاز به کار کرد

       
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس اظهار کرد: نمایشگاه گل و گیاه تا شنبه پنجم بهمن در محل دایمی نمایشگاه های بندرعباس واقع در سه راه جهانبار دایر است و علاقه مندان از ساعت ۱۶ تا ۲۳ می توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.
خادم اضافه کرد: در طرح شهروند شهر سبز ، مردم با مراجعه به سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری بندرعباس و یا در این نمایشگاه هم گل در اختیارشان قرار می گیرد و هم مقابل منازل و محلات آنان گل کاشته می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها