چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی

نماینده مجلس خبرگان رهبری:انقلاب اسلامی‌ توانست ساختار سیاسی جهان را برهم بزند



نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انقلاب اسلامی‌توانست ساختار سیاسی جهان را به هم بزند، گفت: انقلاب اسلامی ایران توانست به دوران طولانی استکبار و سلطه پادشاهی بر مردم پایان دهد و این موضوع بدون تکیه‌بر دین مبین اسلام محقق نمی‌شد.

به گزارش صبح ساحل، راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن ۹۸ با حضور پرشور مردم از روبه‌روی مسجد علی بن ابی‌طالب (ع) به سمت محوطه پشت فرمانداری بندرعباس برگزار شد و اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی شعارهایی در راستای حمایت و تجدید پیمان با انقلاب اسلامی، مقام عظمای ولایت و شهدای گران‌قدر ازجمله شهید سردار قاسم سلیمانی سر دادند.

از مهم‌ترین شعارهای حاضران در این مراسم می‌توان به «حضور مردم ما پیام اقتدار است، ۲۲ بهمن‌ماه نماد افتخار است»، «جهاد مردم ما جلوه ایمان بود، مقاومت مسیر ملت ایران بود»، «وصیت تمامی شهیدان، پیروی از رهبری است و قرآن»، «خون سلیمانی ما می‌جوشد، ملت علیه دشمنان خروشد»،  «ملت ما بیدار است، از آمریکا بیزار است»، «توطئه قرن یقین محکوم است، بر همه آزادگان معلوم است»، «حیدری‌ام فدایی رهبری‌ام»، «سازش با آمریکا محال است، این سند زنده استقلال است» اشاره کرد.

آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک حسینی در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در بندرعباس، افزود: حضور چند صدهزارنفری مردم در راهپیمایی امروز بندرعباس برگ زرین دیگری در افتخارات مردم هرمزگان میراث داران مدافعین خلیج‌فارس و تنگه هرمز است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی‌توانست ساختار سیاسی جهان را به هم بزند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی بود که هیمنه استکبار را در عصر جدید بشکند و بنیان‌گذار آن با اتکا به خداوند و پشتیبانی مردم حکومت دینی را در سطح جهان بگستراند و مقاومت و جهاد و ایستادگی را به بشر بیاموزد.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نشان داد که می‌توان با ایستادگی برابر استکبار استقلال خود را حفظ و در مسیر پیشرفت قدم برداشت، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران توانست به دوران طولانی استکبار و سلطه پادشاهی بر مردم پایان دهد و این موضوع بدون تکیه‌بر دین مبین اسلام محقق نمی‌شد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی سه رکن ویژه داشت و آرمان‌هایش بر آن استوار بود.

آیت‌الله ملک حسینی با بیان اینکه دنیا نمی‌توانست چنین نظام و انقلابی را تحمل کند زیرا الگویی برای سایر کشورها بود، اضافه کرد: در تمامی عرصه‌ها ملت مقاوم ایران اسلامی در برابر استکبار ایستادگی کرد و همواره با پشتیبانی ولایت‌فقیه توانسته نقشه‌های دشمنان را خنثی کند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان همواره دنبال ایجاد مصیبت برای مردم ایران اسلامی بوده و هستند اما هیچ‌گاه نمی‌گذاریم استکبار به هدف خود برسد، اظهار کرد: امروز سنگینی تحریم‌ها بر مردم ایران تحمیل شده است و به‌نوعی به استقبال جنگ با انسانیت پیش رفته‌اند اما مقاومت مثال‌زدنی این ملت مقاوم و پایدار خشم دشمنان را پدیدار کرده است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری:انقلاب اسلامی‌ توانست ساختار سیاسی جهان را برهم بزند

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مسیر مسیری سخت است اما با صبر و پایداری آن را با پیروزی پشت سر می‌گذاریم، عنوان کرد: تدبیری از ناحیه مسئولان و مقاومت از ناحیه مردم می‌تواند دو عنصر عزت را برای ایران اسلامی رقم بزند.

وی با اشاره به اینکه شاید بتوانیم راهی دیگر برای رسیدن به اهداف و اعتلای کشور داشته باشیم، تصریح کرد: اما اگر کسی شبهه‌ای در مقاومت داشت نمی‌خواهد از هیچ‌کس سؤال کند و تنها نیاز است به تاریخ مراجعه کنند و نتیجه آن را مشاهده کنند.

آیت‌الله ملک حسینی با بیان اینکه یاد ندارم امتی مقاومت کند و شکست‌خورده باشد، افزود: تاریخ به‌واقع تجربه خوبی برای همگان است و ملتی که شکست بخورد همه‌چیزش را از دست می‌دهد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری آمریکا را دشمن ایران اسلامی عنوان کرد و باید با تدبیر در برابر این دشمن همیشگی مقاومت کنیم که با روح عزت و مقاومت می‌توان این مهم را عملی کرد.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه شخصیتی مثل سردار شهید سیلمانی انسانی که شجاع و با تدبیر بود هیچ‌گاه از اذهان ملت ایران و تمامی جوامع مقاومت فراموش نمی‌شود، اظهار کرد: وی هیچ‌گاه نگذاشت آمریکا به اهدافش دست یابد و همواره حامی ملت‌های مظلوم و مقاوم بود.

وی با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی نماد مقاومت در بین جوامع مقاومت است و شهادتش رمز وحدت و آبروی نظام ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: شهادت این سردار رشید آغاز دیگر برای مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار است و این شهادت توانست عزم و اراده ملت را برای ایستادگی افزایش دهد.

آیت‌الله ملک حسینی در پایان با اشاره به اینکه به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس یازدهم نیازمندیم، گفت: باید افرادی را راهی مجلس کنیم که شاخص‌های مقام معظم رهبری را داشته باشد و با روحیه مؤمن، انقلابی، استکبارستیز و عادل بتواند ملت را در مسیر پیشرفت قرار دهد و در برابر تحریم‌ها بایستیم.

در پایان قطع‌نامه‌ای در شش بند توسط غلام احمدی‌پناه، رئیس هیئت رزمندگان استان هرمزگان  قرائت شد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: «یوم‌الله ۲۲ بهمن سرآغاز پیروزی ملت ایران بر مستکبران و غارتگران،۲۲ بهمن سرآغاز حکومت الله بر جهان، برافراشته شدن پرچم عدالت اسلامی و بیداری مستضعفان، یوم‌الله ۲۲ بهمن روز موعود  عزت طلبان و مجاهدان برای عقد پیمانی دوباره بر سر اهداف، اصول و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و عزم همگانی برای صیانت و پاسداشت این آرمان‌ها و راهپیمایی پرشور و تماشایی یوم‌الله ۲۲ بهمن یکی از بهترین جلوه‌های قدرت لایزال الهی، مظهر عظمت ملت و اقتدار ملی، میعادگاه حاج قاسم سلیمانی‌ها برای ادامه راه عزت‌آفرین سردار دل‌ها و پرچم‌داری جبهه مقاومت در منطقه است.»

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها