حماسه در گام دوم انقلاب

ساحل نشینان خلیج فارس سالروزی انقلاب اسلامی را گرامیداشتند



ساحل نشینان خلیج فارس با شرکت در راهپیمایی ۲۲بهمن و گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حماسه ای دیگر در گام دوم انقلاب خلق کردند.

به گزارش صبح ساحل، در بندرعباس مرکز استان هرمزگان مرزداران و نگهبانان تنگه راهبردی هرمز از ساعت های اولیه صبح سه شنبه درحالیکه پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی و پلاکاردها وعکس های امام، رهبر معظم انقلاب و سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در دست داشتند از مقابل مسجد علی ابن ابیطالب (ع) تا پشت استانداری قدیم به حرکت درآمدند.

مردم بندرعباس، جزیره نشینان خلیج فارس و شهرستان‌های استان هرمزگان با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر ایستادگی و پایمردی خود در مسیر آرمان‌های اسلام و ادامه مسیر شهدا به رخ بیگانگان، به خصوص ناوهای بیگانه حاضر در این خلیج کشیدند.

اقشار مختلف مردم اعم ازن، مرد، کودک ونوجوان در صفوفی بهم پیوسته با مشت‌های گره کرده فریادهای « مرگ بر آمریکا»، « مرگ بر اسرائیل»، « لبیک یا حیدر»، « الله و اکبر»،« لبیک یا حسین» سردادند.

گروه‌های سرود آموزان دختر و پسر هم در این مراسم به اجرای سرود انقلابی پرداختند و حاضران پرچم‌های کشور را با افتخار در دستان خود به اهتزاز در آوردند و همچنین  چهل‌و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باشکوه برگزار کردند.

مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان در جمع راهپیمایان سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی در بندرعباس اظهار داشت: رییس سیاسی عقیدتی ستادکل نیروهای مسلح به علت عارضه‌ای که برایش رخ داد نتوانست در این مراسم شرکت کند.

حجت‌الاسلام غلامعلی ارجمند ادامه داد: به همین علت از نمایندهمجلس خبرگان رهبری از استان کهگیلویه و بویراحمد برای سخنرانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت شده که اکنون حضور دارند.

نظیر این مراسم در شهرهای میناب، رودان، جاسک، سیریک، بشاگرد، حاجی آباد، قشم، بندرخمیر، بوموسی، بندرلنگه، بستک، پارسیان،هرمز، کیش وسایر نقاط استان باشکوه خاصی برگزار شد.

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها