ابتلای قطعی ۱۱ مورد جدید کرونا در لارستان



رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان گفت: ۱۱ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ در لارستان تایید شده است.


به گزارش صبح ساحل،بهزاد رضایی سخنگوی این دانشکده با اشاره به تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در لارستان، اظهارداشت: ۱۱ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ در لارستان تایید شده است.او تصریح کرد: با اضافه شدن این موارد جمع مبتلایان به بیماری کرونا ویروس در لارستان از ابتدا تا کنون به ۱۵ نفر رسیده است.رئیس مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) لار افزود: از بین مبتلایان تاکنون سه نفر بهبود یافته و ترخیص شده اند که البته بازهم تحت نظر و مراقبت هستند.

او افزود: از بین مبتلایان جدید نیز سه نفر بستری شده و مابقی تحت نظر هستند.رضایی بیان کرد: بیمارستان و مجموعه بهداشتی درمانی لارستان طبق قوانین و با توجه به اصل صداقت و جلوگیری از شایعات هر مورد مشکوک یا مبتلا را صرفا با تایید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اعلام می‌کند.

او گفت: راهی که وزارت در خصوص این بیماری در پیش گرفته راه شفافی است و اتفاقاتی که در حوزه ابتلا یا فوت ناشی از کرونا اتفاق می‌افتد قطعا اطلاع رسانی می‌شود.کریمی رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان نیز ضمن توصیه اکید به خارج نشدن از منازل گفت: در شرایط امروز بهترین کمک به کنترل این بیماری در خانه ماندن و خارج نشدن است.

او افزود: برای خرید ارزاق روزانه بهتر است تنها یک نفر خارج شود و با رعایت موارد بهداشتی یاد شده حتما نسبت به شستن مکرر دست‌ها با آب و صابون مایع پس از تماس با اجسام بیرونی و ضد عفونی کردن دستگیره درب خودرو و منزل، کلیدها، داخل اتومبیل و هرچیزی که با دستان آلوده تماس داشتاه اقدام کند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان تصریح کرد: با رعایت نکات بهداشتی و خصوصا در خانه ماندن، کمک رسان کادر بهداشتی درمانی باشیم و بدانیم با مشارکت همگانی می‌توانیم کرونا را شکست دهیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها