۸۳۸ خانوار کمیته امداد هرمزگان امسال صاحب خانه شدند



مدیر تامین مسکن کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: ۸۳۸ واحد مسکن از ابتدای سال ۹۸ تاکنون، برای مددجویان تحت حمایت این نهاد احداث شده است.

به گزارش صبح ساحل، اصغر گلستانی روز چهارشنبه در تشریح این خبر افزود: ۷۳۸ واحد مسکن احداث شده در مناطق روستایی و ۱۰۰ واحد مسکن شهری بوده است.
وی بیان داشت: برای ساخت این تعداد واحد مسکونی بیش از ۱۵۸ میلیارد و ۷۲۰  میلیون ریال شده است.
مدیر تامین مسکن کمیته امداد هرمزگان یادآورشد: ۹۹ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال آن از محل اعتبارات کمیته امداد، ۲۹ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال مشارکت خیران و ۲۹ میلیارد و۲۱۰ میلیون ریال نیز از محل تسهیلات قرض‌الحسنه صندوق امداد ولایت تامین شده است.
گلستانی ابرازداشت: تامین سرپناه مناسب مهم‌ترین دغدغه و پرهزینه ترین نیاز ضروری‌ مددجویان و خانواده های تحت حمایت کمیته امداد است که ارائه این خدمات علاوه بر اعتبار دولتی نیازمند مشارکت و همراهی خیران نیز است.
وی اظهارامیدواری کرد: در کنار حمایت‌های دولت و با مشارکت و همدلی هرچه بیشتر آحاد مردم و مسوولان بتوانیم زمینه‌ی رفع مشکل مسکن خانوارهای نیازمند در استان هرمزگان را فراهم کنیم.
این مسوول اظهارداشت: نیکوکاران می‌توانند به‌منظور مشارکت در برنامه‌های تامین مسکن برای مددجویان، از طریق تلفن گویا ۳۲۸۸ و یا مراجعه حضوری به دفتر کمیته امداد در سراسر استان هرمزگان اقدام کنند.

۹۱ هزار و ۹۷۷ خانوار در قالب ۲۲۱ هزار و ۴۵۱ نفر تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان هستند.

منبع:ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها