بیش از ۱۳ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در هرمزگان تشکیل شد



معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از تشکیل بیش از ۱۳ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در استان با اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۹ خبر داد.


به گزارش صبح ساحل، عبدالرضا پیروی منش روز پنجشنبه گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۹ از اول اسفند ماه در استان آغاز شده و تا نیمه فروردین‌ماه سال آینده ادامه دارد.وی افزود: از ابتدای آغاز این طرح تا هفته چهارم اسفندماه بیش از یک هزار و ۲۲۹ پرونده تخلف به ارزش ۱۳ میلیارد و ۷۶۷ میلیون ریال برای واحدهای صنفی متخلف هرمزگان تشکیل شده است.


پیروی منش خاطرنشان کرد: این میزان پرونده تخلف به دنبال انجام بیش از ۱۸ هزار و ۲۲۹ مورد بازرسی از واحدهای صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی تشکیل شده است.وی با بیان اینکه حدود ۴۰ تیم کار نظارت بر واحدهای صنفی و عرضه کالا را بر عهده دارند، گفت: بیشترین تخلف های ثبت شده توسط این تیم ها مربوط به گرانفروشی، درج نکردن قیمت و نصب نرخنامه و عدم ارائه فاکتور بوده که برای بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.


پیروی منش با بیان اینکه با متخلفان و گران‌فروشان برابر قانون برخورد می‌شود، تاکید کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف گران‌فروشی،کم‌فروشی، درج نکردن قیمت و صورت‌حساب از واحدهای صنفی را به تلفن گویای ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها