تماس‌های تلفنی معاون اول رئیس جمهور، وزیر کشور و وزیر نیرو با استاندار هرمزگان درباره «سیل» و «کرونا»



معاون اول رئیس جمهور، وزیر کشور و وزیر نیرو در تماس‌های تلفنی با استاندار هرمزگان، اقدامات صورت گرفته در مهار کرونا و مدیریت سیل را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش صبح ساحل، معاون اول رئیس جمهور، وزیر کشور و وزیر نیرو در مکالمه‌های تلفنی جداگانه با استاندار هرمزگان در جریان آخرین وضعیت بارش ها، خسارات وارده و تمهیدات اتخاذ شده برای کاستن از آسیب های ناشی از سیل و بارندگی‌های گسترده و همچنین اقدامات مقابله با ویروس کرونا در هرمزگان، قرار گرفتند.

فریدون همتی استاندار هرمزگان در این گفت‌وگوهای تلفنی با اشاره به بارندگی‌های گسترده طی دو روز گذشته در هرمزگان، گزارشی از آخرین وضعیت بارندگی و خسارات ناشی از سیلاب ها ارایه کرد.

وی با اشاره به آمادگی همه دستگاه‌های اجرایی استان برای امدادرسانی و حفاظت و ترمیم زیرساخت‌ها، افزود: با توجه به آمادگی خوبی که پیش از بارندگی‌ها وجود داشت، اقدامات مورد نیاز به سرعت اجرایی شد.

استاندار هرمزگان همچنین اقدامات مقابله با ویروس کرونا در استان هرمزگان را تشریح و به کنترل و مراقبت شدید همه مبادی ورودی و خروجی این استان و در نظر گرفتن امکانات و تجهیزات مناسب بهداشتی و درمانی اشاره کرد.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور نیز در این گفت‌وگوی تلفنی با اشاره به پیش بینی های سازمان هواشناسی درباره میزان بارندگی در دهه اول فروردین سال نو، بر مدیریت سیلاب‌ها و بسیج همه امکانات به منظور جلوگیری از آسیب به مردم و زیرساخت‌ها تاکید کرد و همکاری دقیق و مستمر همه دستگاه‌ها برای کمک به شهروندان در معرض خطر را ضروری دانست.

منبع:فارس

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها