بازرسی از 1403 مرکز عرضه و فروش فرآورده‌های خام دامی در استان



مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان گفت: نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز طبق سنوات گذشته انجام شد.

به گزارش صبح ساحل، دکتر محمد جانباز اظهار داشت: اکیپ های ویژه نظارت بهداشتی بر مراکز تولید، توزیع، عرضه و فروش فرآورده‌های خام دامی در ایام نوروزی فعالیت داشته اند.

وی افزود: در طرح نظارت بهداشتی بر مراکز تولید، توزیع، عرضه و فروش فرآورده‌های خام دامی، تعداد 1403 باب از مراکز مذکور مورد نظارت بهداشتی بازرسین بهداشتی دامپزشکی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در تأمین امنیت و سلامت غذایی مردم از طریق کنترل و نظارت بر اماکن عرضه و واحدهای فرآورده های خام دامی و پیشگیری از شیوع و بروز بیماری مشترک 2969 مورد بازدید صورت پذیرفته که 14 مورد غیربهداشتی به مراجع قضایی معرفی گردیده است و 5 مرکز طبق دستور مقام قضایی تعطیل گردید.

وی خاطر نشان کرد: به منظور جلوگیری از انتقال مکانیکی و کاهش خطر گسترش محیطی ویروس کووید19، طرح ممنوعیت قطعه بندی مرغ در مراکز عرضه و فروش اجرا شد و در این راستا نظارت جدی و مستمر بازرسین نظارت بهداشتی دامپزشکی صورت پذیرفته است..

مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان در پایان از هم استانی های گرامی خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، مراتب را در شهرستان ها به ادارات دامپزشکی شهرستان و در مرکز استان با شماره تلفن‌ 33662396 و 33667831 اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان اطلاع دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها