فرمانده نیروی انتظامی از انهدام باند سارقان مسلح در بندرعباس خبر داد



فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از انهدام باند ۳ نفره سارقان و کشف خودرو مسروقه یکی از نهاد‌های دولتی در کمتر از ۱۲ ساعت خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ اسماعیل مشایخ، فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از انهدام باند ۳ نفره سارقان و کشف خودرو مسروقه یکی از نهاد‌های دولتی در کمتر از ۱۲ ساعت خبر داد.

سرهنگ مشایخ گفت: در پی وقوع سرقت یک دستگاه خودرو سواری متعلق به یکی نهاد‌های دولتی در شهرستان بندرعباس، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی و تیم‌های عملیاتی کلانتری‌های شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با اقدامات گسترده و گشت زنی هدفمند باند ۳ نفره سارقان را شناسایی و در کمتر از ۱۲ ساعت از وقوع سرقت و هنگامی که اعضای این باند قصد سرقت یک دستگاه خودرو دیگر را داشتند، متهمان را حین ارتکاب جرم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: با توجه به اعترافات متهمان و در بازرسی از مخفیگاه آنان، سه دستگاه خودرو مسروقه از جمله خودروی سرقت شده از یکی از نهاد‌های دولتی به همراه سه قبضه اسلحه جنگی و مهمات مربوطه و انواع مدارک هویتی مالباختگان کشف و ضبط شد.

سرهنگ مشایخ با اشاره به اینکه تحقیق از متهمان برای کشف سایر سرقت‌های احتمالی ادامه دارد، از عموم شهروندان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات انتظامی و امنیتی را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها