بیش از 200 میلیارد تومان به بخش زیر ساخت صنایع انرژی پارسیان اختصاص یافت



فرماندار پارسیان گفت: ۲ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال اعتبار امسال برای بخش زیرساخت صنایع انرژی بر پارسیان درنظرگرفته شده است.

به گزارش صبح ساحل، مجتبی رضاپور روز دوشنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان افزود: به صنایع انرژی بر پارسیان خوشبین هستیم و فرمانداری و اعضای شورای تامین و شورای اداری همگی به دنبال این هستیم که در مرحله نخست ریل گذاری و بیس کار این صنایع در مرحله درستی قرار گیرد.

وی بیان داشت: جامعه محلی که همواره حامی این طرح ملی (صنایع انرژی بر) بوده اند، باید به فکر آنها باشیم و از همه دستگاه های متولی خواست که با یکدیگر هماهنگ تر و منسجم تر عمل نمایند.

فرماندار پارسیان اظهارداشت: در شرایط سخت ناشی از تحریم و جنگ اقتصادی باید از تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی با تمام توان پیشگیری کرد.

رضاپور یادآورشد: در عرصه سرمایه گذاری نیز در پارسیان گام‌های بلندی برداشته شده و رو به توسعه و پیشرفت است.

وی بیان داشت: هیچ گونه مخاطره از سوی مجموعه مدیران شهرستان پارسیان وجامعه محلی برای سرمایه گذاران وجود نخواهد داشت.
این مسوول تاکیدکرد: از نظر وضعیت اقتصادی و اشتغال نیز در تلاش برای بهبود اوضاع هستیم و باید تامین کننده اشتغال برای پارسیان و به تبع آن برای استان و کشور باشیم.

وی اظهارامیدواری کرد: در سال جدید که مزین به نام جهش تولید است، شاهد اتفاق های خوب در صنایع و رشد وتوسعه شهرستان پارسیان باشیم.

در این نشست که با حضور مدیر عامل منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان و مشاور عالی رییس سازمان ایمیدور  برگزارشد، مسائل و مشکلات حوزه سرمایه گذاری و اشتغال، باحضور اعضای کارگروه و برخی از سرمایه گذاران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر و روستایی ارزیابی شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها