۱۷۶۰بسته معیشتی از طرف نهادهای ورزشی هرمزگان به نیازمندان استان اهدا شد



مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان گفت: در راستای رزمایش مواسات وهمدلی، هزارو ۷۶۰ بسته معیشتی از سوی سازمان های مردم نهادجوانان و هیات های ورزشی استان بین نیازمندان توزیع می شود.

به گزارش صبح ساحل، محمود رضا امیاری روز دوشنبه در نشست ستاد مواسات وهمدلی استان افزود: در مرحله بعدی نیز بیش از پنج هزار بسته از سوی نهادهای وهیات های ورزشی هرمزگان بین نیازمندان هرمزگان توزیع شود.
وی بیان داشت: این حرکت خداپسندانه تا نیمه ماه مبارک رمضان، همزمان با سالروز ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) ادامه دارد.
مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان اظهارداشت: رزمایش بزرگ کمک مومنانه با تمام ظرفیت و امکانات جامعه بزرگ ورزش وجوانان استان آغازشده و این امر به منظور تبعیت از فرمان رهبرمعظم انقلاب، با توجه به شرایط موجود کشور و با اعلام آمادگی جامعه بزرگ و همیشه در صحنه ورزش و جوانان صورت گرفته است.
امیاری از جوانان و خیران هرمزگان خواست در رزمایش همت جوانانه کمک مومنانه مشارکت همه جانبه را داشته باشند. 
در راستای دستور رهبر معظم انقلاب، رزمایش کمک مومنانه از نیمه شعبان با هدف کمک به اقشار نیازمند و کم ‌درآمد وکسانی که به دلیل بیماری کرونا دچار آسیب شدند، آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهدداشت و قرارگاه استانی این رزمایش ملی در هرمزگان شکل گرفته است.

منبع:ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها