۵۹۰ میلیون ریال به فعالان گردشگری دریایی خمیر اختصاص یافت



فرماندار خمیر گفت: ۵۹۰ میلیون ریال جهت کمک به فعالان بخش گردشگری دریایی آسیب دیده از کرونا در این شهرستان اختصاص یافته است.

به گزارش صبح ساحل، میرهاشم خواستار روز شنبه با اعلام این خبر افزود: این کمک ها از محل اعتبارات بنیاد مستعضفان و جانبازان انقلاب اسلامی و با پیگیری استاندار هرمزگان تامین شده است.
وی بیان داشت: با توجه به اینکه فعالان حوزه گردشگری شهرستان خمیر در روزهای پایانی سال ۹۸ و نوروز ۹۹ فعالیت خود را به خاطر شیوع بیماری کرونا از دست داه اند، این کمک ها به آنان اعطاء شده است.
فرماندار خمیر اظهارداشت: فعالان گردشگری دریایی در بندرخمیر و بندرپل در این مدت با تعطیل کردن کسب و کار خود همکاری شایسته ای با ستاد مدیریت بیماری کرونا با هدف قطع زنجیره انتقال این ویروس از طریق تردد گردشگری داشته اند.
ویروس نوپدید کرونا که از اواخر دسامبر سال ۲۰۱۹ درسراسر جهان از جمله ایران همه گیر شد، بخش های مختلفی از جمله حمل و قل و تجارت دریایی جهان را تحت تاثیر خود قرارداد.
ناوگان تفریحی و مسافری دریایی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و اعمال مقررات کنترلی و مراقبتی که با ممنوعیت و محدودیت تردد دریایی همراه بود، فعالان این حوزه را متحمل زیان کرد.

منبع:ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها