رزمایش ضیافت همدلی با توزیع بیش از 300بسته معیشتی در پارسیان اجرا شد



مسئول اوقاف وامور خیریه شهرستان پارسیان از اجرای رزمایش "ضیافت همدلی" با توزیع 300بسته معیشتی بین نیازمندان خبرداد.
به گزارش صبح ساحل و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان هرمزگان ،عبدالرسول نکوزاد مسول اوقاف وامور خیریه شهرستان پارسیان ،گفت: این اداره با همت مردم با اجرای رزمایش "ضیافت همدلی" به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی لبیک گفته و از محل عواید موقوفات و کمک‌های خیرین 300 بسته معیشتی را بین نیازمندان پارسیانی گردید.
وی افزود:توزیع بسته‌های معیشتی هر ساله در ماه مبارک رمضان انجام می‌شد، اما امسال قوی‌تر و در کنار نهاد‌هایی انقلابی انجام شد.
نکوزاد هدف از اجرای رزمایش ضیافت همدلی را حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه، ترویج روحیه انفاق و کمک در سایه همدلی، ترویج روحیه مواسات و برابری دانست و افزود: این رزمایش از محل عواید موقوفات، جلب مشارکت خیرین، بازاریان و افراد دارای توان مالی، جلب مشارکت‌های مردمی در ماه مبارک رمضان اجرا شد.
مسئول اوقاف پارسیان ارزش هر بسته معیشتی را بین 140 هزار تا 2۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: مرحله نخست در عید نوروز بوده و در مرحله دوم همزمان با نیمه شعبان و مرحله سوم در این ماه مبارک است که در شهرستان توزیع گردید.
وی در این مراسم با بیان اینکه رزمایش «ضیافت همدلی» به منظور لبیک گفتن به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص کمک مومنانه به فقرا و نیازمندان و دستور ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه؛ همزمان با سراسر کشور در این شهرستان در حال اجراست، افزود: از ابتدای سال تا کنون بیش از 2 هزار بسته بهداشتی در پارسیان توزیع شده است

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها