ضرورت ایجاد تحول در مناطق شهری و روستایی/ همکاری بنیاد مستضعفان با دستگاه های اجرایی، روند توسعه مناطق محروم را تسریع می‌کند



 به گزارش خبرنگار صبح ساحل از حاجی آباد حمید جهانگیری  فرماندار حاجی آباد در نشست با نمایندگان بنیاد مستضعفان در شهرستان با اشاره به ضرورت ایجاد تحول در مناطق شهری و روستایی از فعالیت‌های این بنیاد قدردانی کرد.
 جهانگیری با بیان اینکه تمام تلاش دستگاه‌های اجرایی شهرستان در راستای ارتقای توسعه شهرستان است گفت: همکاری بنیاد مستضعفان با دستگاه های اجرایی شهرستان در تکمیل پروژه‌های عمرانی روند توسعه مناطق محروم شهرستان را تسریع می‌کند .
فرماندار حاجی آباد گفت: همکاری دستگاه‌های اجرایی و بنیاد مستضعفان در حوزه‌های آبرسانی، ساخت واحد مسکونی، تجهیز مدارس، تجهیز سالن های ورزشی، تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی، بهسازی قنوات و توسعه شهری و روستایی خواهد بود .
وی تصریح کرد : مجتمع آبرسانی روستاهای چاله مورت، چاله الیاس، شهرک آبنوغ، باغچنار، گلپرک، بیدو و بند، شیخ عالی و مجتمع آبرسانی حسن آباد، گیشاب، رزدر ، چالغان، چاه بنه، مرزان در و آبید از طرح های آبرسانی است که با بنیاد مستضعفان مشارکت می شود.

جهانگیری گفت: سازمین چمن مصنوعی ساخت ۲۵ واحد مسکونی، ساخت مسجد،ساخت سرویس بهداشتی از  طرح‌هایی است که با همکاری دستگاه‌های اجرایی و بنیاد مستضعفان در دستور کار قرار دارد .
فرماندار حاجی آباد در ادامه از ساخت سه زمین چمن مصنوعی، ۱۵ زمین والیبال، ۱۰ بوستان روستایی خبر داد و اضافه کرد: تجهیز مدارس، تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی، تجهیز سالن های ورزشی شهر سرگز و روستایی چاله مورت، بهسازی قنوات، مبلمان شهری سرگز  و کتابخانه شهر سرگز از دیگر طرح هایی است که در این نشست بحث و گفتگو شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها