رشد باورنکردنی بازار تلفن همراه چین در روز‌های همه گیری کرونا



شاید باورکردنی نباشد که در روز‌های اوج شیوع کرونا، بازار تلفن همراه چین رشد یافته است. بازار تلفن همراه چین، در ماه آوریل (فروردین ماه) دوباره اوج گرفته است. حتی بازار تلفن‌های همراه ۵G نزدیک به ۴۰ درصد رشد کرده است.
به گزارش صبح ساحل،براساس آمار و ارقام دولت، بازار تلفن‌های هوشمند چین در ماه آوریل دوباره رشد یافت. در مجموع ۴۰.۸ میلیون تلفن ارسال شده است که این افزایش ۱۴ درصدی نسبت به آوریل ۲۰۱۹ است. از این تعداد، ۱۶ میلیون یا نزدیک به ۴۰ ٪ تلفن‌های ۵G بودند.

رشد باورنکردنی بازار تلفن همراه چین در روز‌های همه گیری کرونا
البته در کل ماه‌های ژانویه تا آوریل ۲۰ ٪ نسبت به مدت مشابه در سال ۲۰۱۹ فروش تلفن‌های همراه کاهش یافته است. اما آوریل اولین ماهی بود که به شکل غیرمنتظره شاهد رشد محموله‌های ثبت شده تلفن همراه هستیم که این نشانه‌ای مثبت در بازار تلفن‌های همراه است.


البته آمار چینی‌ها تعداد تلفن‌های اندرویدی و آیفون فروش رفته را به تفکیک مشخص نمی‌کند؛ بنابراین امکان استخراج تعداد فروش آیفون در چین برای ماه آوریل امکان پذیر نیست. بین ژانویه و آوریل، ۳۰.۴ میلیون تلفن ۵G به بازار عرضه شد و ۶۵ مدل ۵G جدید در چین عرضه شد. این رقم ۳۳.۶ ٪ از کل تلفن‌های عرضه شده و ۴۷.۴ ٪ از کل مدل‌های منتشر شده است. این بدان معناست که تقریبا نیمی از تلفن‌های عرضه شده در چین ۵G بودند.

منبع:انتخاب
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها