نائب رئيس اتاق اصناف عنوان کرد:

١٥٠بسته حمایتی کمک مومنانه توسط بازاريان هرمزگان، جمع آوري و توزیع شد



نائب رئيس اتاق اصناف مركز هرمزگان از جمع اوري و توزیع ١٥٠بسته حمایتی کمک مومنانه توسط هیت متوسلین امام حسین (ع) مسجد کوفه "لاریهای مقیم بندرعباس" به ارزش ٢٥٠ ميليون ريال خبرداد.

به گزارش صبح ساحل، ناصر فخاريان اظهارداشت: با توجه به ايام مبارك ماه رمضان و لزوم کمک به نیازمندان تعداد ١٥٠ بسته كمك معیشتی توسط لاري هاي مقيم بندرعباس در مسجد كوفه بازار بندرعباس جمع آوري و بین خانواده های بی بضاعت شناسايي شده توزیع شد.

وی در ادامه با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در خصوص ضرورت اجراي رزمايش مواسات و همدلي و كمك هاي مومنانه هم زمان با ماه مبارك رمضان افزود: بازاريان هميشه در صحنه بندرعباس نیز به پیام مقام معظم رهبری لبیک گفته و با تمام ظرفیت وارد میدان شدند.

وی خاطر نشان کرد: مشاركت و حضور بازاريان در عرصه هاي مختلف و حمايت آنان، همواره سبب دلگرمی مردم شده، بنابراین بازاريان در مشکلات اساسی و معضلات پیش‌آمده‌ اجتماعی همیشه همراه مردم هستند.

فخاريان در پايان تاکید کرد: فعالان صنفي و بازاريان هرمزگان تا نابودی ویروس منحوس کرونا در کنار مردم هستند و از هیچ تلاشی برای خدمت‌رسانی به مردم دریغ نمی‌کنند.

منبع: روابط عمومي اتاق اصناف مركز استان هرمزگان

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها