با حضور فرماندار برگزار شد

نخستین جلسه ستاد ساماندهی و شورای ورزش در جاسک برگزار شد



نخستین جلسه ستاد ساماندهی و شورای ورزش شهرستان جاسک در سال ۹۹ به ریاست رادمهر فرماندار جاسک و باشرکت سایر اعضاء در محل سالن کنفرانس فرمانداری جاسک برگزار شد.

به گزارش صبح ساحل، در این جلسه ابتدا عبدالمجید به تشریح دستورکار جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان و شورای ورزش پرداخت.

وی گفت: به همت اداره ورزش و جوانان و همکاری هلال احمر رزمایش همت جوانانه کمک مومنانه به منظور کمک به خانواده های نیازمند در دونوبت درچند روستا برگزارشد . رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک گفت : در سال گذشته اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان و شورای ورزش تلاش و زحمات خوبی داشتند و جای تقدیر و تشکر دارد. وی درخصوص ورزش شهرستان جاسک گفت: در سال ۹۸ سال خوبی برای ورزش این شهرستان از لحاظ عمرانی و ورزش بود و امسال هم تلاش و همت خواهیم کرد تا اقدامات خوبی برای توسعه ورزش انجام دهیم .
مرادی گفت : یکی از دغدغه های مردم و قشر جوانان و خانواده ها بحث تعطیلی دوساله استخر شنا جاسک است که به دلیل تخریب سقف و قسمت هایی از ساختمان داخلی این استخر فعالیت ندارد.
وی بیان داشت : این استخر هدیه مقام معظم رهبری برای جوانان جاسک است که در سال ۸۹ به بهره برداری رسید و ازسال ۹۶ به دلیل مشکلات فنی و تخریب سقف و ساختمان داخلی تعطیل شده است وباید تلاش کنیم تا استخر تعمیر و مرمت شود و برای تعمیر و مرمت و بازسازی این استخر نیاز به اعتبارات ملی است که از فرماندار و مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان درخواست دارم به فکر تعمیر استخر باشند . مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک گفت: ۸ زمین چمن مصنوعی در جاسک در دست احداث است که پیشرفت ۹۰ درصدی دارند و به زودی چمن دو زمین محله ای روستای زمین لشکری و سدیچ نصب و مورد بهره برداری خواهند بود وشش زمین دیگر تا نیمه دوم سال ۹۹ نصب چمن آن ها انجام می شود.وی گفت : توجه به ورزش های آبی و ساحلی در دستور کار اداره ورزش و جوانان شهرستان است و در تلاش هستیم برای ورزش های ساحلی مجتمع ورزش های ساحلی را در جاسک احداث کنیم .
رئیس اداره ورزش و جوانان گفت: ورزشکاران جاسکی در تمام رشته های ورزشی استعداد فراوانی دارند و باید حمایت بیشتری شوند. عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک از حمایتها و همکاری خوب رادمهر فرماندار جاسک ،معاونین فرماندار و بخشداران مرکزی و لیردف و توجه ویژه محمود رضا امیاری مدیر کل ورزش و جوانان استان و راهنمایی های امام جمعه جاسک تشکر و قدردانی کرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک گفت: ما اعتبارات کمیته برنامه ریزی سال ۹۸ در حوزه ورزش که مبلغ دو میلیارد تومان تصویب شده بود فقط ۳۲۰ میلیون تومان توانستیم جذب کنیم و این اعتبارات برای تکمیل پروژه های ورزش جاسک بسیار نا چیز است و جوابگوی طرح های عمرانی ورزش این شهرستان نیست .


رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک گفت: سهم اعتبارات ملی برای توسعه ورزش جاسک باید مشخص شود و دراین خصوص اعتبارات ملی را برای گسترش ورزش شهرستان در نظر بگیرند.
در این جلسه رادمهر فرماندار جاسک شهادت تعدای از پرسنل نیروی دریایی ارتش را تسلیت عرض کرد و گفت: ستاد ساماندهی اموار جوانان هر شهرستان مهمترین جلسه فرمانداری است که با محوریت دستگاهای اجرایی نقش مهمی را ایفا می کند و در این جلسات تصمیم گیری خوبی گرفته می شود که مدیران عضوستاد ساماندهی امورجوانان باید حتما در این جلسات حضور داسته باشند.
وی بیان داشت: مسکن و ازدواج از مهمترین دغدغه جوانان است .وی در ادامه گفت: مدیرانی که در جلسات ساماندهی امور جوان عضو هستند و حضور پیدا نمی کنند قطعا با آن ها برخورد خواهد شد و به مدیران استانی آن ها گزارش داده می شود.
فرماندار جاسک گفت: از اداره ورزش و جوانان ، هیات های ورزشی ، سمن ها و سازمانهای مردم نهاد جوانان که در رزمایش همت مومنانه و جوانانه شرکت کردند و به یاری مردم رسیدند تشکر می کنم .


رئیس شورای ورزش و ستاد ماندهی امور جوانان جاسک گفت :کارهای خوبی در ورزش جاسک صورت گرفته است و دغدغه رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک را درک می کنم و پیگیر جذب اعتبار ملی و استانی برای تعمیر و مرمت استخر شنای خلیج فارس جاسک هستیم . این استخر باید زودتر تعمیر شود تا مردم و خانواده ها از آن استفاده کنند.
رادمهر گفت: ورزش بانوان شهرستان فعال است و باید مورد توجه جدی قرار بگیرد و در سطح روستاهای شهرستان زمین های چمن مصنوعی خوبی در دست احداث است که برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان کمک بزرگی می کند . فرماندار جاسک گفت : از محل اعتبارات مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت بزرگترین مجموعه ورزش شرق استان در شهرستان جاسک با همکاری و کمک وزارت نفت در جاسک احداث می شود و شهرستان جاسک با استقرار پالایشگاه های نفتی متحول خواهد شد. فرماندار جاسک در پایان گفت: توجه به ورزش آبی ساحلی هم مورد توجه مسئولین قرار بگیرد تا جاسک می تواند قطب اول ورزش آبی ساحلی کشور باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها