احمد مرادی نماینده هرمزگان در جلسه امروز مجلس :

فضای مجازی از کنترل دولت و وزارت اطلاعات خارج شده است



نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و خمیر در مجلس در جلسه امروز خواستار رفع مشکلات حوزه دولت الکترونیک شد.

 

به گزارش صبح ساحل، احمد مرادی در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی و پس از استماع گزارش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهارداشت: ۴۰ سال از عمر شکوهمند انقلاب را پشت سر گذاشته‌ایم و علی‌رغم همه کارهای خوبی که انجام شده، ولی همه نمایندگان بیان می‌کنند که این اقدامات کافی نیست و ما باید برای مردم باید تلاش بیشتری داشته باشیم.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از وزیر جوان اقدامات بیشتری انتظار داریم، افزود: بحث ارتباطات هنوز به‌شکل ناقص اجرا می‌شود و مشکلات فراوانی در سراسر کشور در این زمینه وجود دارد.

مرادی تصریح کرد: وعده‌هایی که به روستاییان داده شده، عملی نشده است و خدمات به روستانشینان هنوز محقق نشده و انتظارات در تلفن ثابت، تلفن سیار و سرعت اینترنت به ویژه به روستاییان محقق نشده است.

وی با اشاره به فضای مجازی موجود در کشور مطرح کرد: فضای مجازی کشور از کنترل دولت و وزارت اطلاعات خارج شده است و باید فکری اساسی در این موضوع کرد. انتظارات مردم را در این زمینه باید محقق کنید.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و خمیر در مجلس بیان داشت: از وزیر جوان باید در موضوع دولت الکترونیک سوال کرد که مشکلات فراوانی در حوزه دولت الکترونیک وجود دارد، حال شما باید توضیح دهید در موضوع بحران کرونا که مردم در سراسر کشور با آن مواجه هستند چه اقدامات اساسی انجام شده است؟

نماینده مردم بندرعباس در مجلس یازدهم تصریح کرد: در موضوع ارتباط بین آموزش و پرورش و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مشکلاتی وجود داشته است و بی‌عدالتی‌ها و تبعیض‌هایی به خصوص در موضوع دانش‌آموزان روستاها وجود داشت. وزیر باید درباره این موضوع گزارش دهد که چه اقداماتی در این خصوص انجام داده است؟

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه‌ام سال گذشته مشکلات را با وزیر درمیان گذاشتم، اما این مشکلات همچنان به قوت خود باقی است. انتظار است هم در شرکت مخابرات استان و هم شرکت های وابسته به این وزارتخانه در مجموع همه استان ها به خصوص استان هرمزگان توجه بیشتری شود.

مرادی مطرح کرد: کارگزاران مخابرات روستایی گلایه مند هستند، چرا که در سال گذشته و هم امسال به مطالباتشان محقق شود.

منبع:ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها