اختصاص بودجه ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل محور ریگان به جاسک



استاندار کرمان بیان کرد: در راستای رویکرد دولت تدبیر و امید در حمایت از تقویت زیرساخت‌های مناطق کم برخوردار به عنوان یکی از الزام‌های تحقق جهش تولید، ۱۵۰میلیارد تومان برای تکمیل محور ترانزیتی ریگان به جاسک تخصیص خواهد یافت.

 

به گزارش صبح ساحل، محمد جواد فدایی گفت: پیش‌بینی تخصیص اعتبار ویژه از سوی معاونت توسعه روستایی رئیس جمهوری برای تسریع در احداث باند دوم نرماشیر به ریگان و همچنین رفع کسری ۱۵۰میلیارد تومانی اعتبار تکمیل جاده محمدآباد ریگان به جاسک به طول ۴۴۰کیلومتر که ۷۶کیلومتر آن در حوزه ریگان است جزو مصوبات بوده است.

استاندار بیان کرد: مقرر شده که معاونت توسعه روستایی برای تسریع در احداث باند دوم محور نرماشیر-ریگان از معاون اول رئیس جمهوری درخواست اعتبار ویژه کند.

فدایی گفت: محور محمدآباد ریگان-جاسک ۴۴۰ کیلومتر است که ۷۶ کیلومتر آن در حوزه استحفاظی شهرستان ریگان قرار دارد که باقی مانده و برای تردد در این مسیر نیاز به ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار است. بنا شد توسط معاونت توسعه روستایی مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: مقرر شد فرمانداران طی ۲ هفته فهرست پروژه‌هایی که در برنامه است و نیاز به مکاتبه و پیگیری دارد، فهرست پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد، پروژه‌های کوچک و اشتغال‌‍‌زا را به تفکیک به معاونت توسعه روستایی ارسال کنند.

استاندار کرمان گفت: به منظور توازن‌بخشی به زیرساخت‌های این استان با رویکرد محوری توسعه متوازن طی ۱۲نشست فشرده در روزهای پایانی خردادماه سال ۹۹ در تهران تلاش کردیم مصوباتی در قالب صورتجلسه‌های دوجانبه برای دو حوزه کم برخوردار شرق و جنوب استان کرمان داشته باشیم که قطعا این اقدامات می‌تواند در راستای جهش تولید موفقیت‌های چشمگیری برای این مناطق داشته باشد.

منبع:ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها