ضرورت توسعه فضاهای آموزشی در پارسیان



فرماندار پارسیان با اشاره به رشد جمعیت دانش آموزی گفت: توسعه فضاهای آموزشی در پارسیان یکی از مهم‌ترین نیازهای این شهرستان است.

به گزارش صبح ساحل، مجتبی رضاپور در حاشیه بازدید از روند احداث مدارس مشارکتی دولت و خیرین قابل افتتاح در هفته دولت و دهه فجر اظهار کرد: توسعه فضاهای آموزشی در پارسیان یکی از مهم‌ترین نیازهای این شهرستان است.

وی با اشاره به توسعه و رونق صنایع انرژی بر و موقعیت استراتژیکی شهرستان پارسیان و رشد جمعیت در آینده ی نزدیک، افزود: با توجه به نیاز شهرستان پارسیان در توسعه فضاهای آموزشی، لازم است تدابیر و برنامه‌ریزی‌های در این زمینه به صورت جدی و کارشناسی انجام شود.

فرماندار پارسیان همچنین در ادامه به رشد جمعیت دانش آموزی در این شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: با رشد جمعیت دانش آموزی می‌طلبد تا فضاهای آموزشی در این شهرستان نیز با توسعه همراه شود تا بتوانیم پاسخگوی نیاز دانش آموزان در تمامی مقاطع باشیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش پارسیان بیان کرد: بیش از ۵۰ میلیارد تومان از منابع دولتی به غیر از منابع مالی خیرین در پروژه‌های آموزش و پرورش پارسیان تا کنون تخصیص و جذب گردیده است

لازم به ذکر است، در طی این بازدید مراحل پیشرفت کار مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم به دستگاه‌های مربوطه جهت تسهیل در ارائه خدمات و پشتیبانی لازم جهت رفع مشکلات موجود و بهره‌برداری آن در موعد مقرر صادر شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها