امام جمعه حاجی‌آباد:

نمازجمعه به عرصه اتحاد و وحدت ملت ایران تبدیل شده است



امام جمعه حاجی آباد گفت: پایگاه اسلامی و عبادی سیاسی نمازجمعه امروز به عرصه اتحاد و وحدت ملت ایران تبدیل شده است.

به گزارش صبح ساحل، حجت الاسلام ابراهیم شریفی  روزیکشنبه به مناسبت پنجم مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه رسمی جمهوری اسلامی درسال ۵۸  افزود: نمازجمعه توانسته نقش بسیار مهم و مثمرثمری را درحوادث مختلف انقلاب اسلامی از زمان جنگ تحمیلی تا تحولات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و مقابله با برنامه‌های تفرقه افکنانه و فتنه انگیزان دشمنان داخلی و خارجی ایفا نماید.
وی بیان داشت: نمازجمعه مظهر وحدت و همبستگی ملت مسلمان ایران است که با عنایت و توجه امام خمینی(ره) و نیز رهنمودهای رهبر معظم انقلاب از زمان تشکیل تاکنون، همواره مسیر بالندگی را طی نموده و هم اکنون به مهم‌ترین پایگاه سیاسی عبادی نظام اسلامی و یکی از تجلیات مهم حضور مردم در عرصه حمایت از انقلاب اسلامی بدل گشته است. 
خطیب جمعه حاجی آباد اظهارداشت: چنان که امروز شاهد حضور دائمی و شکوهمند ملت مسلمان و حتی زنان مسلمان و نیز اقامه نمازجمعه در میان اقوام و فرقه‌های اهل سنت در شهرهای مختلف سنی نشین کشور و حضور ساکنان این مناطق در این اجتماع عظیم بوده و هستیم.
شریفی یادآورشد: امامان جمعه سراسر کشور نیز همواره زبان گویای ارزش‌های اسلامی و اخلاقی و حقایق بصیرت افزایی سیاسی و انقلابی و در حقیقت سنگربانان صف اول مبارزه با دشمنان این نظام الهی بوده و هستند.
وی گفت: این جایگاه تا آن اندازه برای امامان جماعات در طی تحولات انقلاب اسلامی ارزشمند بوده که با وجود تهدیدات مختلف منافقان و دشمنان، حاضر به ترک این جایگاه نشده‌اند و در همین محراب به فیض شهادت نائل شده‌اند.
امام جمعه حاجی آباد ابرازداشت: امید است با رفع بلای کرونا این پایگاه عبادی سیاسی با حضور هرچه شکوهمندتر مردم مسلمان و انقلابی ایران به پایگاهی برای مبارزه با ظلم مستکبران و زورگویان تاریخ تبدیل شود و هرچه زودتر با حضور حضرت ولی عصر ( عج ) این فریضه الهی اقامه شود.

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها