سهم فارس در تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ ساله‌ها، صفر



اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال جوانان ایران در حالی اعلام شد که سهم استان فارس در این اردو، صفر است.

به گزارش صبح ساحل، پس از ناکامی و سقوط دسته جمعی تیم‌های دسته یک فوتسال فارس در کشور و همچنین بلاتکیلفی تیم ارژن شیراز که منجر به ضعیف ظاهر شدن این تیم در رقابت‌های لیگ برتر شد و تا آستانه سقوط هم پیش رفت، به نظر می‌رسد که فوتسال پایه‌ها در فارس هم نیاز به خانه تکانی اساسی دارد و باید از بازیکنان ملی پوش این استان که تعدادشان هم زیاد است، بیشتر سود برده شود،  با وجود اینکه سر مربی تیم ملی فوتسال بزرگسالان شیرازی است ، نباید وضعیت فوتسال زیر 20 سال‌های فارس به این روز بیفتد.

اینکه فارس در تیم ملی سهمی ندارد،  هشداری است برای فوتسال این استان که روزگاری بازیکنان بسیار خوبی را روانه تیم‌های بزرگ و همچین ملی کرده است.

به باور کارشناسان فوتسال، کمیته فوتسال هیات باید پاسخگو ی اینکه چرا در بین مدعوین تیم ملی فوتسال نامی از بازیکنان فارس نیست، باشد.

در این اردو استان‌هایی وجود دارند که سابقه فوتسال آنها به مراتب کمتر از فوتسال فارس است و اینکه چه اتفاقی افتاده است، این موضوع را باید مشخص کرد .

در فهرست اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال جوانان ایران، استان خراسان رضوی با پنج سهمیه، قم و مرکزی با چهار، اصفهان، تهران، آذربایجان غربی هم با سه باز یکن به ترتیب بیشترین سهیمه را در تیم ملی دارند، همچنین استان‌های چهار محال و بختیاری، ایلام، آذربایجان شرقی و زنجان هم هر کدام برای خود سهمی در این اردو به خود اختصاص داده‌اند.

اردوی تیم ملی از سیزدهم تا بیستم امردادماه ۹۹ در مرکز ملی فوتبال در تهران برگزار می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها