با صدور حکمی از سوی فرمانده بسیج کارگری و کارخانجات هرمزگان

فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج شهدای خلیج فارس معرفی شد



با حضور مدیر عامل شرکت منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس ، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای خلیج فارس منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس معرفی شد.

 

به گزارش صبح ساحل، با صدور حکمی از سوی سروان شهبازی فرمانده بسیج کارگری و کارخانجات هرمزگان ،بیژن شبانکاره به عنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج منطقه وِیژه اقتصادی خلیج فارس منصوب شد.
در ابتدای این مراسم حسن خلج طهرانی مدیر عامل شرکت منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسيدن ایام محرم الحرام و سالروز شهادت سرور و سالار شهیدان و ياران با وفايش به مردم شريف بندرعباس و و پرسنل خدوم شركت با بیان آیه شریفه «و اعدو لهم …» که در نشان سپاه پاسداران نیز نقش بسته است گفت: حضور با اقتدار بسیجیان و کارکنان بسیجی در طی ۴۰ سال انقلاب اسلامی در صحنه های مختلف و به ویژه در شرایط دشوار و بحرانی کشور هموار ه تعیین کننده بوده است .
خلج طهرانی در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج شرکت منطقه ویژه با تاکید براین که ترویج و توسعه تفکر و فرهنگ بسیج می تواند زمینه ساز اقتدار ، سازندگی و پایداری کشورهای اسلامی باشد تصریح کرد : خوشبختانه ظرفیت های بسیاری در حوزه بسیج شرکت وجود دارد و بی شک پایگاه مقاومت بسیج می تواند همچون گذشته با بهره گیری از امکانات مادی و معنوی، حضور حداکثری کارکنان این سازمان را در عرصه های انقلاب رقم بزند.
وی در ادامه این مراسم داشتن روحیه بسیجی را افزایش توانمندی کارکنان برای ارائه خدمت بی منت به مردم برشمرده و گفت : اگر در انجام امور محوله روش هایی را اتخاذ و به کار بگیریم که باعث تسریع در رفع نیازهای مردم به ویژه مخاطبان سازمان شود خود معرف بسیج و کارکردهای مثبت آن است .
در این مراسم از زحمات امین خرمدل تقدیر شد و بیژن شبانکاره به عنوان فرمانده جدید این پایگاه معرفی شد.

فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج شهدای خلیج فارس معرفی شد

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها