توسط باشگاه ساحل نوردان خطه خلیج فارس صورت گرفت

صعود به قله لاله زارکرمان به یاد مدافعان سلامت



به پاس ارج نهادن به تلاش ها و زحمات کادر درمانی خط مقدم مبارزه با کرونا و در یک اقدام زیبا و قابل تحسین ،باشگاه ساحل نوردان خطه خلیج فارس(جرون) صعود خود به قله ۴۳۷۵ متری لاله زار کرمان را  به مدافعان سلامت تقدیم کرد.

 

به گزارش صبح ساحل، متاسفانه در جریان مبارزه و درمان بیماری کرونا ، عده قابل توجهی از خانواده بزرگ بهداشت و درمان کشور به جمع شهدای خدمت پیوستند.
این باشگاه ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی با ادای احترام به این عزیزان و همچنین سایر مردان و زنانی که به هر نحوی در مبارزه با ویروس کرونا نقش آفرینی می کنند و  به پاس ارج نهادن به تلاش ها و زحمات کادر درمانی خط مقدم مبارزه با کرونا، در یک صعود موفقیت آمیز بر قله ۴۳۷۵  متری لاله زار و به نشانه ادای احترام به این عزیزان، بر فراز کوه ها این عزیزان ایثارگر را فراموش نکردند وصعود خود را تقدیم آن ها کردند.
در این صعود، پروین عسکری که ماه‌ها در بخش مراقبت بیماران کرونایی بیمارستان شهید محمدی بندرعباس به عنوان پرستار  اقدام به خدمت رسانی به بیماران کرونایی  می‌کرد حضور داشت و قدرتمندانه این صعود را با موفقیت پشت سر گذراند. قاسم رسانه ، عبدالله رسانه، دریا رسانه، فروغ دریس ، علی داه ، اصغرمحمد حسینی زاده ، محمد حسین زاده ، مهدی سالاری ،حسن مظفری ، میلاد حیدری، محسن جعفری، عیسی قنبری، محمدپارسا پور، حمید رضا پارسا پور ، پروین عسکر ی و عباس زارعی
در صعود شرکت داشتند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها