نمی دانم چرا اما می بینیم...

مگر فرق هرمزگان با اصفهان، کرمان و خوزستان در چیست؟



صبح ساحل، ورزشی _ در حالی که همگان، هرمزگان به ویژه بندرعباس را به عنوان پایتخت اقتصادی کشور و یکی از پنج استان در صدر درآمدزایی کشور برمی شمارند و از وجود صنایع بزرگ مختلف، بنادرمسافری و باری عظیم و پالایشگاه های غنی سخن گفته و منابع معدنی آن را بکر می دانند اما مشخص نیست چرا سرمایه هایی که از آن خارج می شود بیش از سرمایه ورودی به آن است یا حداقل چرا مقدار بیشتری از آن سهم مردم هرمزگان نمی شود.

اکنون در حالی که مردم هرمزگان به ویژه جوانان تمامی شوق و سرگرمی و افتخار خود را نسبت به سایر استان ها در تیمداری های مختلف ورزشی به ویژه رشته فوتبال می دانند، نمایندگان استان هرکدام به نحوی با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند این در حالی است که وضعیت آلومینیوم المهدی هرمزگان که سال گذشته با حضور در لیگ برتر برگ زرین دیگری در تاریخ ورزش هرمزگان رقم زد از دیگر تیم همشهری خود به نام شهرداری اسف بار تر است.

نمی دانم چرا اما می بینم که تیم های دیگر صنعتی با درآمدی کمتر از صنایع استان همچون فولادمبارکه اصفهان، فولاد خوزستان، مس کرمان و ذوب آهن اصفهان با چه هزینه های میلیاردی سعی در موفقیت در ورزش دارند و حتی زردپوشان اصفهانی تنها برای آن که بازیکنی همچون قاسم دهنوی را به دیار زاینده رود بکشانند 550 میلیون تومان به او پیش پرداخت می دهند، در صورتی که شاید نمایندگان استان هرمزگان توان پرداخت هزینه اردو خود را نداشته باشند. آری این است تفاوت هرمزگان با سایر استان ها در حالی که درآمد آن چرخ کشور را می چرخاند.مگر به باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان چه امکانات و چه سرمایه عظیمی داده اند که اکنون برخی مدیران توجیه در عدم تیمداری دارند و حتی صحبت وزیر هم برای آن ها ملاک نیست. مگر بودجه این استان نباید صرف شادی جوانان آن شود، پس چرا یک مدیر به خود اجازه می دهد مقابل خواست یک میلیون هرمزگان بایستد. کجایند مسئولانی که دغدغه شان رفاه، آسایش و شادی مردم شهرشان است.چرا باید مدیری در اصفهان نه تنها جرأت گفتن عدم تیمداری نداشته باشد بلکه با قدرت و پرداخت مبالغ هنگفت تیمی برای قهرمانی ببندد اما در استان هرمزگان مدیر با سلیقه خود می خواهد آلومینیوم تیمداری کند یا خیر.

امیدوارم در حالی که تنها یک ماه تا آغاز مسابقات لیگ یک مانده این رفتارهای مدیریتی سبب نشود در انتهای فصل چوب آن را خورده و با احساسات مرزداران خلیج فارس که تنها سرگرمی شان حضور در ورزشگاه و تشویق تیم محبوبشان است، بازی شود. این خواست نه من نه تو بلکه همه ماست پس عجله کنید تا مردم همچنان بدانند در استان هرمزگان باید به ورزش اهمیت داد و برخی خلأ های آن را از طریق ورزش برطرف کرد.

در پایان تنها به این نکته بسنده می کنم که مدیر یکی از صنایع در جمع مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی صحبت از گردش مالی بسیاربالایی در آن واحد می کند اما نمی دانم چرا برای صرف یک تا دو میلیاردی تیمش در مسابقات کشور به یک باره درآمدش به پایین ترین حد ممکن می رسد. آقایان لطفاً با مردم رو راست باشید. امیدواریم در دولت تدبیر و امید به این معضلات پایان داده و شاهد عدالت مهرورزی در تمامی نقاط ایران باشیم نه آنکه برخی استان ها بهره مند و برخی دیگر در عین شایستگی گوشه چشمی توجه صورت نگیرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها