آمپول تقلبی کرونا، جان ۶ نفر را گرفت



فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری باند فروشندگان آمپول تقلبی در شهریار و فوت 6 نفر از مصرف کنندگان این دارو خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از «سردار محسن خانچرلی» ،فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اعلام خبر دستگیری عاملان فروش آمپول تقلبی کرونا در شهریار، افزود: در پی مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری 16 اندیشه و طرح شکایت مبنی بر اینکه پدر وی به بیماری کرونا مبتلا بوده و افرادی با فریب، اقدام به فروش چهار عدد آمپول تقلبی کرونا با مارک تجاری Remedesivir به مبلغ یک میلیارد و 360 میلیون ریال کردند، به دلیل حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری کلاهبرداران در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و با هماهنگی قضائی موفق شدند دو نفر از کلاهبرداران را در شهریار شناسایی و در عملیاتی ویژه، متهمان را حین فروش دو عدد آمپول تقلبی کرونا دستگیر کنند. وی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی‌های تخصصی پلیس به همدستی با سه نفر دیگر اعتراف کردند، گفت: سه متهم دیگر این پرونده نیز با اقدامات تخصصی پلیس روبه‌روی بیمارستانی در شهرستان شهریار دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان تاکنون 52 عدد از این آمپول ها را هر کدام به مبلغ 450 میلیون ریال به شهروندان در مناطق مختلف استان تهران فروخته و مبلغی بالغ بر 23 میلیارد و 400 میلیون ریال  به این بهانه از آنها کلاهبرداری کردند، افزود: تاکنون 6 نفر از مصرف‌کنندگان این داروهای تقلبی در استان تهران که به بیماری کرونا مبتلا بودند، جان باخته‌اند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها