شطرنج آنلاین آزاد شهرستان بستک

شطرنجباز کرمانشاهی اول شد



محمد کرمی  از کرمانشاه قهرمان هشتمین دوره مسابقات شطرنج آنلاین آزاد شهرستان بستک شناخته شد.

دراین دوره از رقابت‌ها که با حضور ۹۳ شطرنجباز از استان های هرمزگان ، فارس، مازندران، خراسان شمالی ، قزوین، کرمانشاه، آذربایجان شرقی در ۹ دور به روش سوئیسی و به صورت آنلاین برگزار محمد کرمی از کرمانشاه با کسب ۷ امتیاز و پوئن شکنی ۳۶ عنوان نخست را از کسب خود کند.  پارسا رحیمی شهمیرزادی از بندرعباس با کسب ۶/۵ امتیاز در مکان دوم قرار گرفت.

نادر نوروزیان از کیشبا کسب ۶ امتیاز سوم شد.

مقام چهارم را حامد زمانیان از کیش با کسب ۶ امتیاز از آن خودش کرد. عرفان میرزایی از فیروزآباد با کسب ۶ امتیاز ششم شد.‌ مقام اول بانوان را ریحانه محررزاده از بندرعباس با کسب ۵ امتیاز به خودش اختصاص داد.

شطرنج آنلاین مرکز استعداد های درخشان

یاسان قربانی قهرمان سیزدهمین دوره مسابقه شطرنج آنلاین مرکز استعداد های درخشان حقانی شد.

این دوره از مسابقات  با حضور دانش آموزان و دبیران مرکز حقانی در پنج دور برگزار شد که در پایان  یاسان قربانی دانش اموز پایه هشتم با کسب ۴/۵ امتیاز و پوئن شکنی ۱۳/۵ عنوان قهرمانی را به دست آورد.  آریا مظفری دانش آموزپایه نهم با کسب چهار  امتیاز و پوئن شکنی ۹/۵ امتیاز در مکان دوم قرار گرفت. سورنا محمدی پور تفرشی با کسب ۳/۵ امتیاز و پوئن شکنی هفت در حای سوم ایستاد.

شطرنج آرنا آزاد به میزبانی هیات بندرلنگه

مهران زاهری قهرمان دومین دوره مسابقات شطرنج آرنا آزاد به میزبانی هیات شطرنج شهرستان بندرلنگه معرفی شد. این دوره از مسابقات با شرکت ۴۱  شطرنجباز  به صورت آرنا با زمان کل ۹۰ دقیقه و زمان ۱۰ دقیقه برای هر بازیکن به صورت آنلاین برگزار شد. در پایان این رقابت ها

مهران زاهری از همدان با ۲۹ امتیاز، حسن مرادی از کیش با ۲۸ ، امیرعلی حقیقی از بندرعباس با ۲۱  امتیاز،  نادر نوروزیان از کیش با ۲۰ امتیاز و یدالله سالاری از میناب با  ۱۹  امتیاز عنوان های اول تا پنجم را از آن خود کردند.

فرناز حلاجی آزاد از آذربایجان شرقی عنوان بانوی برتر این دوره از مسابقات شناخته شد.

شطرنج آزاد شهرستان بندرعباس

مقام قهرمانی دوازدهمین دوره از  مسابقات شطرنج آزاد شهرستان بندرعباس را یدالله سالاری از میناب به خودش اختصاص داد. دراین دوره از رقابت‌ها که  به مناسبت هفته تربیت بدنی و با حضور ۲۸  شطرنجباز در هفت دور به روش سوئیسی و به صورت آنلاین برگزار شد یدالله سالاری از میناب  با کسب شش امتیاز اول شد. آرمین غلامی از بوشهر  با کسب پنج  امتیاز در مکان دوم ایستاد.

علیرضا امینی از بندرعباس  با کسب پنج  امتیازد و  با پوئن شکنی کمتر نسبت به نفر دوم در جای سوم قرار گرفت. امتیاز آورترین بازیکن بانو هم  ریحانه محررزاده از بندرعباس معرفی شد. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها