بلوار ورودی روستای بندرکرگان به طول 2 کیلومتر، احداث و به بهره برداری رسید



به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان، یوسف عابدینی از افتتاح و بهره برداری بلوار ورودی روستای بندر کرگان از توابع شهرستان میناب خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان با اشاره به اینکه این پروژه با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است افزود: ساخت و توسعه راههای روستایی یکی از مهمترین اولویت های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در سال جاری می باشد و این اداره  کل با هدف تعیین تکلیف راههای روستای و افزایش سرعت عمل در تکمیل این راهها، ساخت راه‌های روستایی را با جدیت دنبال می کند.

عابدینی افزود: طول این پروژه 2 کیلومتر می باشد و با هدف تکمیل شبکه راه‌های روستایی، زیر سازی و آسفالت مسير مذكور به ميزان32 هزار مترمربع به اتمام رسیده است.

وی اظهار داشت با هماهنگی های به عمل آمده و با مشاركت دهیاری کرگان و همکاری اداره برق شهرستان میناب، 3800 متر جدول گذاری در این بلوار صورت گرفته و روشنایی معابر به ميزان 1800 متر نیز تکمیل گردیده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تصریح کرد: تمام همت خود را برای کاهش روستاهای فاقد راه مناسب استان، به کار خواهیم بست و در این  راه اولویت بندی و درجه بندی راهها، تلفیق تجربیات گذشته و استفاده از امکانات موجود می تواند ما را در این مسیر به موفقیت برساند تا بتوانیم خدمات مطلوب تری به مردم عزیز و کاربران جاده ای ارائه نماییم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها