فرماندار شهرستان بستک:

اگر مسئولی کاری را سفارشی انجام دهد درب اداره اش را تخته می کنم



اولین جلسه شورای اداری شهرستان بستک در سال ۹۹ پس از گذشت ۸ ماه، در تالار فاروق عباسی شهر جناح با حضور اعضاء و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد و امام جمعه بستک در این جلسه ازبرخورد برخی مدیران کل استانی با مردم گلایه کرد.

 

به گزارش صبح ساحل، به نوشته بستک نیوز، حجت الاسلام والمسلمین یونس قائدی امام جمعه بستک در جلسه شورای اداری بیان داشت: ما از لحاظ اقتصادی و سیاسی در وضعیت مناسبی نیستیم خصوصا در این فصل که انتخابات آمریکاست، گرگ هایی برای کشور ما دندان تیز کرده اند و چون با پیروزی انقلاب منافع خود را از دست دادند با تمام قدرت به میدان آمدند.آنها آرزوهای بلند بالایی در این منطقه استراتژیک داشتند که آرزوهای آنها بر باد رفت.

وی افزود: مدیران ما می توانند آینده این نظام را بسازند.البته با عدم تعهد می شود آینده را هم تخریب کرد، بنابراین وظیفه من و شما در این بخش از جامعه اسلامی سنگین تر است و این دوره، دوره ای است که باید مفاهیم انقلاب و آرمان های ولایت را به نسل های بعد انتقال دهیم.

نماینده ولی فقیه در شهرستان بستک اظهار داشت: قدرت رسانه ای غرب بیشتر از قدرت رسانه ای ماست و در این اوضاع نابسامان اقتصادی، بسیاری از مسائل تحت تاثیر همین فشارها قرار گرفته اند پس مسئولین ما باید بدانند آینده نظام مهم است و باید به نسل های بعد شناسانده شود.

وی ضمن ابراز رضایت از برگزاری جلسه در شهر جناح گفت: در ضرورت تدوین سند راهبردی چشم انداز توسعه شهرستان بستک، این توسعه احساس می شود و نیاز به تغییر و تحول دارد.ارتقا شاخص های توسعه هر پهنه جغرافیایی در ایران بر مبنای اسناد بالا دستی و استانی پیگیری می شود.شهرستان بستک علاوه بر برخورداری از نیروی انسانی کارآمد، ظرفیت ها و منابع طبیعی و فرصت های زیادی که دارد، بخشی از این توسعه فراهم شده و بخشی دیگر نیازمند همت ماست.هر چه یک مدیر بیشتر پیگیر باشد می تواند بیشتر در رشد و توسعه منطقه دخیل باشد.صرفا با نشستن در اداره کار انجام نمی شود.بعضا می بینم که برخی از مدیران شهرستان تا نتیجه نگیرند اداره کل را رها نمی کنند.باید پیگیر بود و به جد مسائل را دنبال کرد چرا که شما برای مردم کار می کنید.

حجت الاسلام والمسلمین قائدی با گلایه از برخی مدیران کل استانی گفت: گاهی اوقات یک سال میگذرد و یک مدیرکل به شهرستان نمی آید.گاهی هم یواشکی رفت و آمد می کنند و فکر می کنند که ما باخبر نمی شویم.

وی تصریح کرد: مردم از برخی از مدیران راضی نیستند.چرا با ارباب رجوع بد برخورد می کنید؟ وقتی یک خانواده شهید نتواند حرفش را در اداره بزند پس حرفش را کجا باید بزند؟ مردم ولی نعمت ما هستند، اگر مردم نبودند این میز و صندلی ها هم برای مدیران نبود.اگر جایی ببینم حق کسی پایمال می شود با تمام توان جلوگیری می کنم و از به خطر افتادن مسئولیتم هیچ هراسی ندارم.

در ادامه این جلسه سید شمس الدین حسینی قتالی فرماندار شهرستان بستک با تاکید بر سخنان امام جمعه بستک مبنی بر نارضایتی مردم از برخی مدیران شهرستان اظهار داشت: این مسئله را به جد عرض می کنم، اگر بشنوم مسئولی از مسئولین ادارت شهرستان، کار را با سفارش انجام می دهد درب اداره اش را تخته می کنم تا برود دنبال کارش.ما به دنبال مسئولین سفارشی نیستیم و از هیچکس کار غیر قانونی نمی خواهیم، باید به ارباب رجوع توجه کرد و با احترام کار او را انجام داد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها