پایانه اختصاصی مسافربری در طولا قشم احداث می شود



مشاور امنیتی انتظامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در اجرای دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برای احداث پایانه اختصاصی مسافربری در قشم، زمین هایی در قطعات هزار و دو هزار مترمربع در سایت خودرویی طولا به شرکت های مسافربری واجد شرایط واگذار خواهد شد.

 

به گزارش صبح ساحل، حسین رفیعی روز دوشنبه در نشست مدیران و کارشناسان حوزه های مرتبط در این سازمان جهت تصمیم گیری درخصوص این واگذاری افزود: این اقدام پس از اینکه مدیریت معماری و شهرسازی سازمان نسبت به تفکیک زمین جانمایی شده در این سایت به متراژ مذکور مبادرت کرد از طرف اداره حمل و نقل عمومی و پایانه ها، شرکت های مسافربری واجد شرایط برای گرفتن این زمین ها معرفی خواهند شد.
وی احداث پایانه اختصاصی در قشم واقع در طولا را براساس مصوبه کمیسیون طرح تفصیلی و نشست مشترک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و مدیرکل راهداری استان هرمزگان اعلام کرد و یادآور شد: ساخت این پایانه مطابق نقشه واحدی که به تایید مدیریت معماری و شهرسازی منطقه ازاد قشم می رسد با سرمایه گذاری شرکت های حمل و نقل طی زمان بندی مشخص انجام خواهد شد.
رفیعی احداث پایانه عمومی درگهان را نیز همزمان با اجرای پروژه طولا مورد تاکید قرار داد و گفت: با توجه به طرح تفصیلی شهر درگهان و پیش بینی شدن زمین برای پایانه عمومی در این شهر، فراخوان برای جذب سرمایه گذار داده خواهد شد و براساس طرح جامع این شهر احداث پایانه عمومی درگهان نیز به بخش خصوصی واگذار می شود.
گفتنی است در این نشست مشاور و مدیرحوزه مدیرعامل، مدیر امور درگهان و منطقه ویژه اقتصادی قشم، سرپرست اداره حمل و نقل عمومی و پایانه ها، سرپرست مدیریت جذب سرمایه گذاری، کارشناس مسئول مدیریت معماری و شهرسازی، کارشناس دفتر امنیتی انتظامی و کارشناس پایانه ها اداره حمل و نقل عمومی و پایانه های منطقه آزاد قشم حضور داشتند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها