پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی پروژه منظر آرایی و زیباسازی ورودی های شهر بندرعباس



مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی پروژه منظر آرایی و زیباسازی ورودی های شهر بندرعباس خبر داد. 

به گزارش صبح ساحل، یوسف عابدینی با اشاره به برگزاری مناقصه و انتخاب دو پیمانکار برای اجرای این پروژه افزود : دو هدف مهم در این راستا هدایت آب های سطحی و ساماندهی راههای دسترسی می باشد که در بخش هدایت آب های سطحی شاهد پیشرفت ۴۰ درصدی هستیم و در بخش راههای دسترسی نیز با احداث باندهای کندرو در فاز اول ۵۰ درصد پیشرفت حاصل شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تصریح کرد: رسیدن به نقطه مطلوب نیازمند همکاری و هماهنگی بین همه دستگاه های متولی است و انتظار می‌رود با هم افزایی بین مجموعه شورای اسلامی شهر بندرعباس، شهرداری و اداره کل راه و شهر سازی استان، سایر دستگاه های اجرایی با حسن نیت و بدور از فرافکنی گزارش اقدامات صورت گرفته را در اختیار مردم قرار داده و وظایف اجرایی و نظارتی خود را به درستی انجام دهند.

عابدینی گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای با آگاهی کامل از شرح وظایف خود برای اجرای بهتر طرح زیباسازی و منظر آرایی ورودی های شهر بندرعباس به عنوان مبداء ورودي كالا و ترانزیت کشور، تمام تلاش خود را به کار بسته است و به دور از فضاسازی های رسانه ای با همت همکاران پر تلاش و بدون ادعای این اداره کل تا کنون تسطیح، تنظیف، رنگ آمیزی و پاکسازی محور بندر شهید رجایی انجام شده است و عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در این محور نیز ۹۰ درصد پیشرفت داشته است.

رنگ آمیزی نیوجرسی های باند رفت این محور تا باغستان، تسطیح و خاکبرداری و خاکریزی مسیر تا توانیر از دیگر اقدامات صورت گرفته است که عابدینی ضمن اشاره به آنها اضافه کرد: زیبا سازی و احداث باند کندرو حدفاصل باغستان تا دور برگردان دوم به صورت رفت و برگشت توسط شرکت سیویل بنای زرینه با پیشرفت ۴۰ درصدی در حال انجام می باشد.

وی ابراز داشت: علاوه بر همه این موارد پیگیری های بسیار خوبی نیز از طریق مقام عالی وزارت راه و شهرسازی جهت مشارکت اداره کل بنادر و دریانوردی در بحث منظر آرایی و زیبا سازی محورشهید رجایی دنبال کرده ایم و امیدواریم با این اقدام روند کار تسهیل شده و خدمات مطلوب و در شان نام بندرعباس و مردم استان هرمزگان ارائه شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در ادامه سخنان خود ابراز داشت: متاسفانه ضعف نظارت ها و صدور مجوز مراکز تجاری در حاشیه ورودی شهر ها توسط شهرداری و گاها عدم جمع آوری به موقع زباله های تولیدی این اماکن در قبال اخذ عوارض از مالکین مشکلاتی ایجاد کرده است.

عابدینی خاطر نشان کرد: ایجاد بنا، احداث راههای دسترسی و پاسخ استعلاماتی که در حیطه وظایف قانونی این اداره کل است در کوتاهترین زمان ممکن انجام می شود و انتظار داریم با تعامل سازنده مسئولین شهری و شورای شهر و همه دستگاه های مرتبط نسبت به انجام وظایفی که قانون بر آنها تکلیف کرده است اهتمام ورزند .

منتشر شده: 1
هم وطن
۵ آبان ۱۳۹۹
ببخشید ابود گی ای 45 درصد کجان که ما موندیدن چزا قبل از صحت هر مطلب کذبی چاپ اکنید
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها