پروژه تقاطع غیر همسطح قلعه قاضی- دهنو تا پایان آبان ماه به بهره برداری می رسد



مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان از اتمام پروژه احداث تقاطع غیر همسطح قلعه قاضی-دهنو تا پایان آبان ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، "یوسف عابدینی"، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان با اشاره به اینکه تقاطع غیر همسطح قلعه قاضی- دهنو  تاکنون 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است افزود: در تلاشیم تا پایان آبان ماه سال 1399 عملیات احداث این تقاطع به پایان برسد و مورد بهره برداری کاربران جاده ای قرار گیرد.

وی افزود: پروژه مذکور در محور شریانی بندرعباس-رودان ( باند برگشت) واقع شده است و یکی از نقاط حادثه خیز در این محور بشمار می رفت که با اتمام آن باعث بالا رفتن ضریب ایمنی و تردد ایمن و آسان می‌شود که  یکی از دغدغه های مهم هموطنان و هم استاني هاي عزیز در سالیان گذشته برطرف خواهد شد.

عابدینی گفت: یکی از دلایل اهمیت پروژه، قرار گرفتن چندین روستا در این منطقه می باشد و امید می رود با احداث این تقاطع که مسیر قلعه قاضی به دهنو و بالعکس و همچنین روستاهای اطراف را به صورت زیرگذر به هم متصل می کند، مردم با آرامش خاطر بیشتری به رفت و آمد بپردازند و موجب رفاه رانندگان و کاربران جاده ای شود.

وی اضافه کرد: برای احداث این تقاطع بیش از 2میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه شده است و با تامین اعتبار ملی و استانی اجرای پروژه تقاطع غیر همسطع قلعه قاضی- دهنو ، 65000 متر مکعب خاک‌برداری، بیش از 670 متر مکعب بتن ریزی و استفاده بیش از 2000 تن آسفالت،اقدام گرديده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها