محموله قاچاق قطعات خودروهای لوکس در بندرعباس توقیف شد



فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: با هوشیاری و تلاش شبانه‌روزی پلیس هرمزگان یک محموله 500 میلیارد ریالی انواع قطعات خودروهای لوکس خارجی قاچاق در بندرعباس شناسایی و کشف شد.

 

به گزارش صبح ساحل، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سازمان یافته کالا و ارز با انجام کار وسیع اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی یک باند سازمان یافته که اقدام به قاچاق انواع قطعات خودروهای لوکس نظیر سانتافه، هیوندا، تویوتا و غیره می‌کردند را شناسایی و موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با بررسی‌های پلیسی انجام شده، مشخص شد اعضای این باند از کشورهای حاشیه خلیج فارس از طریق دریا قطعات خودروهای خارجی را از مسیر شهرستا‌ن‌های بندرخمیر و سیریک به بندرعباس انتقال و ضمن دپو آن با هماهنگی قبلی به استان‌های شمالی کشور قاچاق می‌کنند.

سردار جعفری اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با پیگیری و تلاش‌های بی‌وقفه و با بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی نهایتا محل دپو آنها را در یکی از محلات حاشیه‌ای بندرعباس شناسایی کردند.

این مقام انتظامی استان تصریح کرد: ماموران با تشکیل اکیپی ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه 2 متهم دستگیر و در بازرسی از انبار مورد نظر 974 قطعه، انواع قطعات خودروهای لوکس به ارزش 500 میلیارد ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه در این رابطه یک دستگاه خودرو سواری متعلق به قاچاقچیان نیز توقیف شد، خاطرنشان ساخت: تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای احتمالی این باند ادامه دارد.

منبع:فارس

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها