مدیر عامل باشگاه آیندگان هرمزگان :

هنوز بعضی از باشگاه‌ها معنای حرفه‌ای بودن را درک نکرده‌اند



از باشگاه‌های هرمزگان درسطح کشور انتظار می رود حرفه ای رفتار کنند. مدیرعامل باشگاه آیندگان هرمزگان در حاشیه مراسم تجلیل از مربیان تیم فوتسال به نقد از چند باشگاه به دلیل مذاکره غیر اخلاقی با بازیکنان این تیم پرداخت.
به نوشته ی روزنامه صبح ساحل، حمید رضایی گفت: متاسفانه هنوز بعضی از باشگاه ها  در هرمزگان معنای حرفه ای بودن را درک نمی کنند و همچنان به صورت رابطه و بدون در نظر گرفتن شرایط تیم مقابل، با بازیکنان برای حضور در تیم خود رایزنی  می کند. وی بیان داشت : در چندین مرحله با تعدادی از بازیکن تیم فوتسال آیندگان صحبت شده است که از همین جا به باشگاه های لیگ کشور در هرمزگان تذکر جدی داده می شود که دست از کار خود بردارند در غیر این صورت می بایست در مرحله اول پاسخگو رفتار غیر اخلاقی خود به باشگاه باشند و در مراحل بعدی پاسخگو قانونی نیز باشند.
مدیرعامل باشگاه آیندگان هرمزگان در ادامه از میزبانی این مجموعه در مرحله دوم نیز گفت: ابتدا تشکر می کنم از سازمان لیگ فوتسال کشور بابت میزبانی به هرمزگان و سپس آماده میزبانی در خور و شان استان در مرحله نهایی هستیم. حمید رضایی عنوان کرد: با اضافه شدن علی صابری، سینا احمدیانپور و محمد سالاری به عنوان بازیکن و انجام تمرینات مستمر آماده حضور قدرتمندانه در این مرحله هستیم. وی گفت: امیدوارم با توجه به تاخیر افتادن بازی ها به علت اوج گرفتن مجدد کرونا بازیکنان مصدومان به مسابقات مرحله دوم برسند. در پایان به مناسبت روز مربی مجموعه آیندگان از تمامی  مربیان تیم فوتسال خود تقدیر و قدردانی کرد.
  
  
   هنوز بعضی از باشگاه‌ها معنای حرفه‌ای بودن را درک نکرده‌اند
مرحله اول مسابقات گروه ششم لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور به میزبانی آیندگان هرمزگان در سالن فجر بندرعباس برگزار شد.‌ در این مرحله تیم آیندگان هرمزگان میزبان مسابقات با تیم های کورش کبیر زابل، چابک شیراز، درسا الرستان، ایثار جیرفت و مس رفسنجان هم گروه بود که تنها نماینده هرمزگان در این رقابت ها با صدرنشینی به مرحله دوم صعود کرد.   تیم آیندگان هرمزگان در مرحله دوم  در گروه دوم با تیم های  آروین قالا ماکو،جنرال ویند سقز، سبحان فلز گرمسا ، دلسوختگان  اهل بیت قم و چیس کامل مشهد هم گروه است. 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها