انتخابات هیات کشتی استان هرمزگان، فردا برگزار می‌شود



قرار است فردا (۱۸ آبان ماه) انتخابات هیات کشتی استان هرمزگان برگزار شود و اعضای مجمع نیز از بین دو داوطلب ثبت نامی سکاندار ورزش اول کشور را در هرمزگان انتخاب کنند.

به گزارش صبح ساحل، پیش از این طبق توافق فدراسیون کشتی و اداره کل ورزش استان هرمزگان، قرار شده بود که انتخابات هیئت کشتی این استان روز ۱۲ آبان ماه به انجام برسد، اما با توجه به اینکه زمان برگزاری این انتخابات صرفاً از طریق پیامک به اطلاع کاندیداها رسیده بود و آنها فرصت کافی برای تبلیغات و اعلام برنامه‌های خود نداشتند، مقرر شد انتخابات این استان روز ۱۸ آبان ماه برگزار شود.

"حسین مینا" و "بهروز رضاپور" دو داوطلب تصدی هیات کشتی استان هرمزگان هستند. قرار است سیدجلال عسگری دبیر فدراسیون کشتی نیز در مجمع انتخاباتی هیات کشتی استان هرمزگان فردا(۱۸ آبان ماه) حضور یابد.

۱۹ مرداد سال گذشته بود که مهدی نوبانی با رأی اعضای مجمع انتخاباتی، به عنوان رئیس هیأت کشتی استان هرمزگان انتخاب شد اما ۱۸ خرداد سالجاری رنوبانی با انتشار پیامی به دلیل بی احترامی  به جامعه کشتی استان از سمت خود استعفا کرد. هفتم تیرماه سالجاری، رئیس فدراسیون کشتی در حکمی مجتبی عامری را به عنوان سرپرست هیأت کشتی استان هرمزگان منصوب کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها